Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

INSIDE 2010, cel mai recent studiu White Image

INSIDE 2010, cel mai recent studiu White Image, analizeaza modul in care romanii au interactionat cu newsletterele in 2009. Ratele de deschidere cresc.

White Image lanseaza INSIDE 2010, a cincea editie a singurului studiu care analizeaza modul in care sunt citite newsletterele in Romania.

INSIDE 2010 monitorizeaza 114.087.292 de emailuri trimise in perioada ianuarie-decembrie 2009, concretizate in 11.235 de campanii.

Statisticile pe baza studiului INSIDE arata ca rata medie de deschidere in 2009 a fost de 24.78%, rata de clickthrough a crescut la 9.84% in 2009, iar clickthrough by opened rate a inregistrat valori procentuale de 39.72%.

Comparativ cu anii anteriori, studiul releva o crestere a majoritatii indicatorilor importanti in email marketing: open rate, clickthrough rate, precum si o modificare a comportamentului de citire. Astfel, daca in 2008, lunile cu cele mai slabe rate de deschidere erau cele de vara (iulie si august), in 2009 acestea au inregistrat printre cele mai importante cresteri, cu aproximativ 40% si respectiv 36%, inregistrand rate de deschidere de 26% (in iulie) si 25.48% (in august).

Toate aceste cresteri s-au datorat implicarii marketerilor in realizarea de programe de email marketing bazate pe segmentare si targetare ce au dus la trimiterea de mesaje relevante.

Cateva repere din acest studiu:
– cele mai bune rate de clickthrough au fost inregistrate in aprilie (10.45%), iulie (10.35%) si decembrie (10.31%)
– cea mai buna zi de deschidere a emailurilor este vineri, cu maximum de 25.90% in luna octombrie
– 12:00 – 15:00 a fost, in 2009, cel mai bun interval orar pentru deschiderea newsletterelor, in comparatie cu 17:00- 19:00, considerat cel mai nepotrivit pentru trimiteri
– din punct de vedere trimestrial, cel mai bine s-a comportat trimestrul 3, avand rate de deschidere de 25.24% comparativ cu 20.16%, in 2008
– cele mai putine deschideri au fost inregistrate in ianuarie (22%) si octombrie (22.76%)
– Cele mai scazute rate de clickthrough au fost tot in ianuarie (8.54%) si octombrie (8.86%)
– joi a fost considerata cea mai slaba zi pentru trimiteri, din punct de vedere al ratei de deschidere – o medie de 16.45%
– in 2009, cele mai eficiente subiecte au fost cele care contineau intre 2-4 si 5-7 cuvinte: 34% rata de deschidere, respectiv 27.62%
– in 2009 au fost trimise peste 200 de campanii cu subiect personalizat, rata de deschidere situandu-se la 53.61%
– din punct de vedere al tipurilor de campanii, e-card-urile si campaniile targetate au inregistrat cele mai mari rate de deschidere: 48.54%, respectiv 42.32%
– in 2009, media citirii articolelor a fost de 1.57, iar frecventa, de 1.11
– domeniile de activitate cu cele mai bune rate de deschidere: bancar (47.50%), comunicare interna (47.24%), fast-food, retail; cele mai slabe rate de deschidere: consultanta (20.75%), training (20.99%), publishing (22.27%)

Pentru a solicita o copie a studiului click aici.

Bucuresti, 07.07.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.