Perioada de înscrieri la Internetics 2008 se apropie de final: au mai rămas două săptămâni în care participanţii pot completa formularul online de înscriere în competiţie, la adresa www.internetics.ro. Începând cu 2008, Internetics premiază eficienţa proiectelor online, acordând o serie de premii în competiţia care cuprinde trei categorii de concurs: una dedicată conţinutului online (Publishing), o a doua dedicată afacerilor online (Servicii) şi o alta publicităţii şi comunicării online (Publicitate şi comunicare).
Luând în considerare dinamica industriei online, Internetics 2008 îşi propune nu doar să pună faţă în faţă agenţii şi clienţi, cu exemple de bune practici, ci şi să încurajeze întreaga industrie să treacă într-o etapă a standardizării şi reglementării, în care eficienţa mediului online poate fi demonstrată prin rezultate măsurabile.
“Este un an de boom pentru creaţie şi media online, pe care l-am resimţit din plin în număr de proiecte, cifră de afaceri şi număr de oameni”, spune Radu Ionescu, Managing Director Kinecto Permission Marketing şi membru al Juriului Internetics 2008. “Ca agenţie de creaţie din zona de online în mod evident activitatea a fost «afectată pozitiv»”, continuă el, referindu-se la creşterea industriei online din România.
La rândul lor, clienţii din companii au devenit mai receptivi la oportunităţile pe care Internetul le aduce în planurile de comunicare.
“Internetul a devenit mainstream. Din partea noastră acest lucru necesită un efort mult mai mare în înţelegerea mediului, mai ales din punctul de vedere al obiectivelor de comunicare pe care ar trebui să le urmărim, astfel încât să se reflecte în imaginea mărcilor şi în cele din urmă în vânzări”, afirmă Mihai Bârsan, Brand Manager la Ursus Breweries şi membru al Juriului Internetics 2008.
Deşi bugetele sunt în continuare mai mici decât cele dedicate mediilor convenţionale, Internetul câştigă teren.
„Internetul este un mediu de comunicare pe care îl folosim în multe dintre campaniile noastre de promovare. Mediul online nu deţine un procent ridicat în bugetul de promovare al Unilever, dar investiţia dedicată comunicării pe Internet a crescut în ritm alert în ultimii ani”, explică Simona Tofan, Direct Marketing Manager Unilever South Central Europe.
Alături de Millenium Communications, Asociaţia IAB România s-a implicat pentru al doilea an consecutiv în organizarea celei de-a opta ediţii a competiţiei Internetics, oferind suport atât în formularea criteriilor de jurizare, cât şi în alcătuirea juriului ediţiei 2008.
Înscrierile în competiţia Internetics se pot face până la 14 septembrie, inclusiv. Evenimentele din cadrul festivalului vor avea loc în perioada 29-30 octombrie.
Internetics este un proiect Millenium Communications, companie înfiinţată în anul 1998, ca agenţie de Relaţii Publice. În prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL şi proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societăţii Civile.
{mosloadposition user10}