Heineken® aduce o inovaţie de ultimă oră pe piaţa berii din România, prin lansarea noii doze de 0,5 litri cu cerneală tactilă, parte a platformei globale de inovaţie a mărcii.
Noua doză Heineken® de 0.5 litri conţine pe suprafaţă mici elemente proeminente realizate din cerneală tactilă de culoare verde, care nu doar atrag atenţia prin aspectul inovator, ci sunt şi foarte plăcute la atingere. Noul design al dozelor conţine elemente senzoriale inovatoare care conferă ambalajului un aspect modern, contemporan, îmbunătăţind în acelaşi timp experienţa savurării unei beri de calitate.
“Ştiind că detaliile sunt apreciate de consumatorii noştri şi fiind în permanenţă la curent cu ceea ce contează pentru ei, Heineken® a continuat să dedice studii (Synovate Censydiam, 23 iunie 2009) şi experienţă pentru a găsi acele detalii care fac ca experienţa savurării unei beri să fie completă, asigurându-se că fiecare element senzorial care face parte din această experienţă este luat în considerare. Prin lansarea noii doze de 0.5 litri, Heineken® îşi menţine promisiunea de a fi o marcă globală inovatoare, oferind experienţe unice consumatorilor. Astfel, Heineken® oferă o importanţă sporită „dimensiunii tactile”, un detaliu diferenţiator subtil, dar important pentru consumatori, ducând astfel experienţa savurării berii Heineken® la un alt nivel”, a declarat Paul Markovits, Director Marketing Heineken România.
In noul design al dozei, logoul Heineken® este plasat vertical, iar steaua roşie, simbol al moştenirii Heineken®, este plasată în partea de sus a acestuia. Pe partea exterioară a ambalajului apare o curbă de 360°, conferindu-i acestuia un aspect fluid şi dinamic, în timp ce combinaţia dintre verdele Heineken® şi argintiu îi conferă un aspect revigorant. Trăsăturile proeminente ale noii doze Heineken® rămân steaua roşie (un vechi simbol al berarilor) şi verdele Heineken®, ambele fiind elemente definitorii îndrăgite ale identităţii vizuale a mărcii.
Fiind în permanenţă la curent cu lucrurile care contează pentru consumatori, Heineken® a creat noile elemente de design pentru a oferi consumatorilor din întreaga lume o experienţă unică de consum, aşa cum doar o marcă globală de bere o poate face.
{mosloadposition user10}