Sala Platinium a hotelului Howard Johnson Bucuresti a gazduit marti, 27 februarie, primul eveniment din Romania dedicat celor mai noi platforme de marketing si comunicare, Digital Marketing Forum. Sprijinit de Ogilvy Group, evenimentul a adus in prim plan marketing-ul digital si a dezvaluit, prin intermediul workshop-ului Digital Realities oferit de Ogilvy One Romania, care sunt ingredientele unei campanii de advertising eficiente in noile media.
Invitatul special al evenimentului a fost Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE, care a vorbit invitatilor despre noile medii de comunicare si interactivitate in domeniul marketingului si internetului. Sub deviza „Why we have to embrace the change?”, Wim Vermeulen a dezvaluit audientei faptul ca brand-urile aloca in ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce in ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva. In aceste conditii, brandurile nu pot ramane indiferente la schimbarile majore in comportamentul consumatorului, datorita gradului de selectivitate deosebit de puternic pe care acesta il afiseaza in raport cu brandurile prezente in piata.
In a doua parte a conferintei, Wim Vermeulen a prezentat participantilor studii de caz internationale din domeniul marketingului digital, atragand atentia asupra realitatilor virtuale – social networking, blogging, aparitia Web 3.0 – in conditiile in care abia s-a facut cunoscuta pe piata forma Web 2.0, toate acestea reprezentand urmatorul pas in evolutia Internetului.
Moderat de Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyOne si OgilvyAction Romania, workshop-ul Ogilvy Digital Realities s-a incheiat cu prezentarea lui Adrian Alexandrescu, One to One Communication Director, Ogilvy One Romania, care a vorbit in deschidere despre Clubul Dove, un exemplu al modului in care internetul poate fi combinat cu mecanici clasice de BTL, pentru a forma un instrument de loializare a consumatorilor si de dialog atat din partea brandului catre consumatori, dar mai ales din partea consumatorilor catre brand. In incheierea workshopului Digital Realities, studiul de caz Sensiblu prezentat de Adi Alexandrescu a vorbit despre prima campanie romaneasca care a integrat marketingului de proximitate prin bluetooth internetul si OOH-ul traditional pentru a crea un continut viral care sa ajute brandul sa isi diferentieze promotia existenta in farmacii, intr-o perioada in care majoritatea brandurilor din retail avea deja o propunere speciala pentru consumatori.
De asemenea, in timpul workshop-ului, participantii au avut ocazia sa participe la Digital Forum Poll, exprimandu-si in timp real prin SMS parerea despre rezultatele studiilor de caz prezentate. Aplicatia afisa in timp real pe ecranele din sala media tuturor intrarilor trimise prin SMS, participantii putand compara opinia "salii" cu rezultatele reale furnizate de Ogilvy, pentru a-si forma o idee despre pozitionarea curenta a asteptarilor marketerilor fata de rezultatele pe care o campanie digitala le poate furniza.
„Este prima mea vizita in Romania si marturisesc ca am fost placut impresionat de campania Sensiblu realizata de echipa locala. Cunosc putine astfel de campanii la nivel european” conchide Wim Vermeulen la finalul worksopului Digital Realities.
{mosloadposition user10}