Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI
Jim Aitchison
Editura Brandbuilders
Cutting edge advertising II – pentru ca lucrarea se afla la a doua editie – este titlul asupra caruia m-am oprit cu interes. Pana la urma sincer vorbind toti isi doresc sa aiva machete cat mai bune – si daca de undeva ai putea afla informatii utile in aceasta directie, de ce nu, nu?
Incepand sa citesti aceasta carte constati ca de fapt ai ocazia de a vedea parerile unor mari oameni din advertisingul international – de la mai multe agentii. Ba uneori poti fi surprins de faptul ca oameni din agentii diferite au pareri diametral opuse cu privire la anumite aspecte. Creativitatea este elementul de baza pentru Inovatie in advertising as putea spune dupa ce am terminat cartea.
Stilul atractiv, prezentarea incitanta a parerilor, structurarea foarte buna a continutului si povestea din spatele unor print-ad-uri – deloc putine la numar – de succes, care au marcat schimbari importante in advertising sunt elemente care fac din aceasta carte un best-seller. Motive pentru a o citi? Daca doresti sa afli Cum sa-ti gasesti propriul mod de a te exprima ori poate vrei sa stii Cele mai mari opt minciuni care ti se vor spune vreodata sau in ce consta Munca de creatie de dinaintea muncii de creatie. Dupa aceste elementele (si altele) afli cum se ajunge la o idee, cum se mestesugesc imaginile si textul. Inovatie in advertising contine sfaturi si idei din belsug de la oameni cunoscuti si recunoscuti pentru realizarile lor cum sunt David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii. O lucrare deopotriva pentru incepatori si pentru avansati, pentru copywriteri si nu numai.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}