“Snooze for Coffee” le dă femeilor 5 zile în plus de somn pe an
Doncafe, Beko şi McCann Bucureşti lansează “Snooze for Coffee”, prima soluţie care nu doar îţi oferă minute bune de somn în plus dimineaţa, ci face şi cafea între timp.
Ce este “Snooze for Coffee”
“Snooze for Coffee” constă într-o maşină de cafea conectată prin Wi-Fi la o aplicaţie de alarmă pe smartphone. Dimineaţa, când apeşi „Snooze” pe telefonul tău mobil, maşina de cafea primeşte un semnal şi începe automat să prepare cafeaua. Astfel, dormi mai mult, si când ajungi în bucătărie cafeaua ta proaspăt macinată şi preparată te aşteaptă.
Link Appstore – https://itunes.apple.com/us/app/extra-moments/id863015579?ls=1&mt=8
Link Play Store – https://play.google.com/store/apps/details?id=net.mready.android.coffeedroid
De unde a venit nevoia de a inventa un produs nou
Conform studiilor pe consumatori, femeile din România dorm cu 30 de minute mai puţin decât bărbaţii, pentru că ele sunt cele care se trezesc mai devreme pentru a prepara cafeaua şi micul dejul pentru restul familiei. Astfel, Doncafe şi Beko şi-au propus să se folosească de cele mai noi techologii iar rezultatul a fost o inovaţie în ceea ce priveşte produsele electrocasnice.
Video demonstrativ: Snooze for Coffee Video
Dar cea mai mare inovaţie dintre toate este că “Snooze for Coffee” îţi poate oferi 140 de minute de somn în plus în fiecare săptămână şi un total de 7300 de minute de somn în plus pe an (asta înseamnă 5 zile!).
“Doncafe este marca de cafea care recompensează femeile pentru milioanele de momente specaile oferite celor din jur. În toate campaniile de comunicare pentru Doncafe am pus accentul pe recompensa pe care Doncafe le-o oferă: “me moments”. Pentru acest brief, am decis să apelăm la soluţii “extreme” pentru a sublinia toate aceste mesaje Doncafe şi, mai ales, să le oferim femeilor ceva palpabil – momente în plus în fiecare zi, pentru ele însele. Rezultatul este “Snooze for Coffee”-un parteneriat între Doncafe şi Beko, unul dintre cele mai inovatoare branduri de produse electrocasnice şi un brand care a fost pregătit să intre în acest proiect special şi să construiască o maşină de cafea controlabilă de la distanţă, printr-o aplicaţie pe mobil”, a declarat Cristina Calotă, Copywriter, McCann Bucureşti.
Implementarea proiectului a fost făcută cu ajutorul Robofun Create (cel mai mare magazin de open-source hardware din România) şi MindTreat Studios (un studio de design care crează şi implementează proiecte inovatoare pe o varietate de platforme).