24 | 02 | 2017
Comunicarea internă poate fi considerată ca un medic de familie, pentru organizație. Specialistul evaluează starea de sănătate organizațională și poate face trimiteri către diverse arii de specialitate (business stakehoder-ii interni) în vederea unor investigații mai amănunțite și a unui tratament mai consistent. Totuși, contactul direct cu oamenii, îi conferă specialistului în comunicare internă privilegiul de a identifica primele semne de apatie organizațională, de a administra remedii rapide în vederea recuperării stării de bine dar, mai ales de a gestiona prevenția în vederea păstrării unui climat organizațional armonios, prin cele mai inovatoare metode.
TRAINER PETRONELA ATODIRESEI
Internal Communications Lead Accenture România
Petronela Atodiresei este licenţiată în Comunicare Socială şi Relaţii Publice şi Master of Arts în International Business Comunication (Academia de Studii Economice). In plus, Petronela a obţinut şi certificarea internaţională în PR prin Chartered Institute of Public Relations, UK, cu diplomă de Merit.
Cu o bogată experienţă în comunicarea internă şi externă, Petronela a reuşit să obţină rezultate deosebite sau premii cu multe dintre proiectele în care a fost implicată sau pe care le-a coordonat în diverse industrii: IT, industria petrolieră, retail, servicii financiare, în companii multinaţionale de top.
În cadrul celor 10 ani de activitate, a coordonat numeroase proiecte de comunicare online (conţinut intranet şi website), comunicare internă şi engagement (gale de premiere, seminarii, reviste, newslettere, management meetings), comunicare externă şi stakeholders`engagement (organizare de evenimente cu şi pentru parteneri, autorităţi, instituţii, diferiţi stakeholders), proiecte de CSR şi caritate, proiecte de knowledge management şi de comunicare interculturală.
PROGRAMA
· Digitalizarea comunicării interumane: există un dozaj și un mod de administrare ideale?
· Intranetul viitorului: e-mail, platforme de gamification, aplicații interne sau rețele sociale.
· Diagnoza grupurilor țintă. Mixul de generații, oportunitate sau provocare?
· Canale de comunicare în trend, în comunicarea internă.
· Cum evaluăm obiectiv succesul în comunicarea internă?
· Experimente de succes.
· Studii de caz și dezbateri.
Înscrieri pe www.marcomm-pills.confidentpr.com.