Ce au în comun noile sticle Beck’s Green Lemon cu delfinii?
Aplicaţia de Augmented Reality creată de HyperActive
Noul design Becks’s Green Lemon este comunicat printr-un proiect special de brand experience interactiv, bazat pe tehnologia Augmented Reality, realizat de HyperActive. Activarea face parte din campania de promovare a noului ambalaj Beck’s Green Lemon.
“Ce ne-am dorit de la HyperActive a fost un proiect neconvenţional, cu un twist de Social Media. Ce am primit în schimb a fost un proiect mai mult decat inovativ, într-o conexiune perfectă cu Social Meda: o experienţă răcoritoare, intensă, întocmai ca imaginea şi valorile noului Beck’s Green Lemon. În plus, mii de poze cu oameni zâmbitori, contaminaţi de universul specific Beck’s direct pe plajă şi zeci de mii atinşi de comunicarea pe Facebook“ a declarat Marko Njavro, Director Marketing, Bergenbier.
Proiectul a debutat pe 14 iulie, iar timp de 4 weekenduri, plajele Crush si Havana din Mamaia au fost “invadate” cu bere rece, sărituri în aer, muzica şi multă distracţie.
“Îmblânzitorul de sticle” propune o experienţă Beck’s interactivă şi răcoritoare. La fiecare sfârşit de săptămână aproape 600 de participanţi urcă pe podiumul Beck’s şi dirijează cu măiestrie prin intermediul aplicaţiei de Augmented Reality şi al echipamentelor noastre salturile unor sticle de bere amuzante şi pline de viaţă care s-au decis brusc să se comporte ca nişte delfini. Fiecare săritură şi efectele ei sunt imortalizate şi postate pe pagina de Facebook Beck’s, spre deliciul fanilor. Recompensele oferite participanţilor sunt multiple: pe plajă, o bere Beck’s Green Lemon rece. În plus, dacă fanii îşi dau tag pe pozele de la eveniment postate de noi pe Facebook, pot câştiga şi mai multe premii,” a spus Bogdan Gheorghiu, Creative Director, HyperActive.
“Beck’s Green Lemon este despre experienţa utilizatorului cu brandul. 360 around digital, cu tehnologie de ultimă oră. De la senzori de presiune si camere HD declanşate automat în momentul unei sărituri până la supercomputere, ecrane cu leduri de 12 mp şi augumented reality, totul pentru a creea o simbioză perfectă ce livrează o experienţă inimaginabilă. Peste 30 de oameni şi un efort imens de logistică au reuşit să pună o idee frumoasaă în practică construind bridge-ul perfect între lumea reală şi cea digitală,” explică Ionuţ Andrei, Digital Product Director, HyperActive.
Mai multe detalii despre echipa implicată în proiect găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases.