Studenții care au idei de proiecte digitale inovatoare se pot înscrie până pe 31 martie la competiția cu premii în valoare totală de 12.000 Euro „Be an Innovator“ a companiei de consultanță în afaceri BearingPoint
Compania de consultanță în management și tehnologie BearingPoint invită studenții să participe la competiția de idei și start-up-uri „Be an Innovator“. Se caută idei inovatoare de proiecte care să se potrivească cu motoul „Go Digital“. Premiile sunt în valoare totală de 12.000 Euro. În plus, echipa câștigătoare va fi ajutată de experții BearingPoint timp de un an să îşi implementeze proiectul. Studenții de la universitățile și școlile de afaceri din Germania, Austria, Elveția și România își pot înregistra ideile de proiecte durabile și de viitor la adresa www.bearingpoint.com/beaninnovator şi pot trimite aplicaţia până pe 31 martie la innovator@bearingpoint.com.
După primirea tuturor proiectelor, BearingPoint le va analiza și va stabili echipele de finaliști care urmează să își prezinte ideile la data de 5 mai 2017 în fața juriului ales de BearingPoint. Câştigătorii vor fi anunțați în cadru festiv, cu această ocazie fiind înmânate şi premiile. În plus, evenimentul oferă tinerilor dezvoltatori o ocazie bună de a face schimb de idei cu alte start-up-uri, precum și cu partenerii și instructorii BearingPoint. Pentru a-și pregăti prezentarea finală, echipele de finaliști pot apela la sesiunile de instruire și la celelalte instrumente de sprijin oferite de firma de consultanță.
Schimb de idei la nivel internațional
Prin intermediul acestei competiții, compania de consultanță își reiterează angajamentul de a ajuta tinerii talentaţi şi creativi să îşi finanţeze proiectele mai ample din mediul digital. Compania este interesată mai ales de parteneriate pe termen lung. Competiţia stimulează schimbul de idei în Germania, Austria, Elveţia şi România, oferind posibilitatea de a le implementa în proiecte concrete.
„Ultimele competiţii au arătat cât de mare este potenţialul de inovare şi creativitate al studenţilor. Prin integrarea României deschidem noi orizonturi care constituie, în opinia mea, o îmbogăţire pentru toţi participanţii. Prin concentrarea asupra digitalizării ne apropiem de problemele centrale ale societăţii, dar şi ale economiei. Studenţii dobândesc astfel o conexiune directă cu provocările cu care se confruntă clienţii noştri, astfel încât mă bucur foarte mult că vom avea ocazia să identificăm soluţiile împreună“, a declarat Kiumars Hamidian, directorul Regiunii GCR (Germania, Republica Cehă și România) a BearingPoint și președintele juriului „Be an Innovator“.
Numărul mare de proiecte depuse anul trecut dovedește că interesul pentru competiție este mare. În 2016, concursul a fost câștigat de echipa germană „EyeScan“ de la Universitatea din Mannheim. Studenții au dezvoltat o aplicație care recunoaște mișcarea ochilor cu ajutorul camerei frontale a telefonului, făcând posibilă navigarea în meniul telefonului prin intermediul tiparelor de mişcare identificate. Anton Wachner şi Barish Istipiler din echipa „EyeScan“ se află, încă de la victoria obţinută în luna mai a anului trecut, în faza de instruire, având astfel posibilitatea de a continua dezvoltarea aplicaţiei şi a o aduce pe piaţă sub forma unui start-up.
Mai multe informaţii despre competiţie pot fi găsite la adresa www.bearingpoint.com/beaninnovator.
BearingPoint, una dintre marile companii europene de consultanță în management și tehnologie, a anunțat o cifră de afaceri de 622 de milioane de euro în 2016, cu 10% mai mult decât în anul precedent, atingând un nou record. Firma a raportat și o creștere de 13% a cifrei de afaceri nete comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, accentuând dezvoltarea rapidă a afacerii.
În 2016, in Romania, BearingPoint a avut o creştere de aproximativ 60% a cifrei de afaceri realizată şi a numărului de angajaţi. Entitatea locală a înregistrat o contribuţie semnificativă la succesul BearingPoint. BearingPoint are 3 birouri în România: București, Sibiu și Timișoara.
Despre BearingPoint
Consultanţii BearingPoint ştiu că lumea afacerilor este în permanentă schimbare şi structura complexă a acesteia necesită soluţii inteligente şi adaptabile. Clienţii noştri, indiferent dacă operează în domenii comerciale sau financiare, obţin rezultate reale atunci când colaborează cu noi. Îmbinăm abilităţile profesionale, operaţionale şi tehnologice cu activele brevetate și alte valori, pentru a crea soluţii personalizate pentru provocările cu care se confruntă fiecare client în parte. Această abordare adaptabilă reprezintă esenţa culturii noastre şi a dus la crearea de relaţii de durată cu multe dintre companiile şi organizaţiile importante din întreaga lume. Reţeaua noastră globală de consultanţă formată din peste 10.000 de specialiști deserveşte clienţi din peste 75 de ţări cărora le garantăm rezultate palpabile şi succes de durată.