Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Initiative Romania sustine pro bono campania de strangere de fonduri

pentru „Fundatia internationala de cercetare a diabetului juvenil”

În România, Initiative a obţinut expunere media în valoare de peste 130.000 de euro pentru campania „Lumea zâmbeşte” derulată la nivel internaţional pentru „Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil”
.

Campania va debuta pe 26 decembrie, urmând a se încheia la jumătatea lunii ianuarie şi va fi comunicată printr-o gamă extinsă de canale media: print, radio, TV, internet, outdoor.

Atât ideea, cât şi conceptul campaniei aparţin reţelei Initiative Worldwide care s-a mobilizat la nivel global pentru a realiza un proiect pro bono în peste 50 de ţări.

„Ne bucurăm că putem să susţinem o acţiune caritabilă, mai ales în această perioadă a anului în care trebuie să ne îndreptăm mai mult gândurile către oamenii din jurul nostru. Le mulţumim partenerilor media care au fost deschişi şi ne vor susţine în derularea aceastei acţiuni de voluntariat”, spune Ruxandra Ştefan, Client Service Director, Initiative România.

În România, Initiative a mobilizat în această campanie în jur de 70 de parteneri media generând un spaţiu de expunere gratuit în valoare de peste 130.000 de euro.

Campania, care rulează la nivel internaţional sub sloganul The World Smiles – “Lumea zâmbeşte”, a fost creată de agenţia de publicitate Sajo, García, Alcazar (www.sajogarcia.com), din Puerto Rico, parte a reţelei Initiative Worldwide. Adaptarea locală a campaniei s-a făcut în fiecare ţară, inclusiv în România, cu sprijinul reţelei de agenţii de publicitate McCann Erickson, parte a IPG, care şi-a oferit, în acest sens, gratuit serviciile.

Campania beneficiază de o platformă online www.theworldsmiles.org, realizată de agenţia de digital Ariadna, unde cei interesaţi pot face donaţii direct către “Fundaţia de cercetare a diabetului la tineri” – Juvenile Diabetes Research Foundation (JDRF) şi îşi pot exprima opinia cu privire la ce îi face să zâmbească.

“Suntem încântaţi de faptul că Initiative a decis să investească timpul şi resursele sale pentru a sprijini JDRF. Considerăm că această campanie lansată în perioada sărbătorilor ne va ajuta în eforturile noastre de a promova munca de cercetare importantă pe care o desfăşurăm pentru a descoperi tratamente şi remedii mai bune pentru diabetul de tip 1”, spune Mania Boyder, Vicepreşedintele pentru Dezvoltare al Juvenile Diabetes Research Foundation.

JDRF este liderul mondial în domeniul cercetării şi descoperirii de noi tratamente pentru diabetul zahart tip 1 (insulino-dependent), o boală autoimună care se instalează brusc atât la copii, cât şi la adulţi.

Bucuresti, 22.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.