Mat Baxter a fost numit în funcția de Global CEO al rețelei Initiative, iar predecesorul său, Jim Elms, devine Președinte, preluând, de asemenea, noi responsabilități în calitate de Managing Director al grupului Interpublic (IPG).
În noul său rol, Jim va contribui la eforturile grupului de a consolida colaborarea dintre IPG Mediabrands și rețeaua extinsă a agențiilor Interpublic.
„Începem un nou capitol captivant pentru Initiative”, a declarat Henry Tajer, Global CEO, IPG Mediabrands. „Oricine îl cunoaște pe Mat poate confirma că energia lui, aptitudinile strategice excepționale și dedicarea sa față de business își vor pune amprenta asupra rețelei Initiative. Mat va duce mai departe viziunea pe termen lung și orientarea către client ale lui Jim și, împreună, vor împinge Initiative către noi vârfuri, reafirmând poziționarea rețelei ca inovatoare și curajoasă.”
În septembrie 2015, Mat a fost numit Global Chief Strategy and Creative Officer IPG Mediabrands. În acest rol, a coordonat lansarea globală a poziționării “Dynamic By Design” a rețelei și redesignul brandului și a ajutat la lansarea D100, un clasament al celor mai dinamice 100 de branduri din lume. Mat face parte din echipa de leadership a IPG Mediabrands din anul 2010.
„Oportunitatea de a prelua o agenție precum Initiative și de a o remodela pentru a servi cel mai bine clienții și angajații noștri este pentru mine un vis devenit realitate. Initiative se află într-o poziție ideală pentru creștere și inovație – are toate capabilitățile și resursele unei mari agenții full-service, însă este suficient de agilă încât să permită flexibilitatea în modul în care ne servim clienții”, a afirmat Mat Baxter, Global CEO, Initiative.
În noul său rol de Președinte al Initiative, Jim Elms va continua să-i raporteze lui Henry Tajer, în timp ce, pentru atribuțiile din cadrul IPG, îi va raporta lui Philippe Krakowsky, Chief Strategy and Talent Officer IPG și Președinte IPG Mediabrands.
„Jim va reprezenta un atu valoros în eforturile noastre de a crește nivelul colaborării din întreaga rețea IPG cu ofertele noastre media”, a comentat Philippe Krakowsky. „Media are un rol din ce în ce mai pronunțat de țesut conjunctiv al întregii game de activități de marketing pe care le oferim pentru clienții noștri. În noul său rol la IPG, Jim va consolida în continuare capacitatea noastră de a accesa resurse din grup pentru a livra servicii integrate.”