Initiative a dezvoltat strategia și planul de promovare TV pentru retailerul de fashion online Answear.ro, campania derulându-se în perioada 13 aprilie – 31 mai.
„Deoarece am dorit să valorificăm la maximum avantajele de vizibilitate și poziționare pe care o campanie TV le oferă, am apelat la o agenție media de top, cu o experiență importantă în piața locală, alături de care suntem convinși că vom obține rezultate notabile de business. Prin această campanie am dorit să aducem mai aproape zona de fashion online și să arătăm clienților cât de simplu este să comanzi online de pe answear.ro ținute pentru orice moment al zilei, fie că aceasta începe la birou sau la piscină”, a declarat Simona Mincu, Head of Communication, Answear.ro.
„Answear este unul dintre cei mai importanţi retaileri online de fashion din regiune și ne bucurăm că au ales să lase pe mâinile noastre promovarea TV la nivel local. Am avut astfel ocazia de a gândi o strategie care să poziționeze acest brand cât mai aproape de publicul său țintă, iar expertiza noastră în planning TV ne va ajuta să maximizăm potențialul acestei campanii, ceea ce se va reflecta în rezultate de business importante pentru partenerul nostru”, a completat Andreea Dinescu, Client Service Director, Initiative.
Answear este cel mai mare magazin de fashion online din Polonia. Datorită trendului și feedbackului pozitiv cunoscut în primii ani de activitate, Answear a început expansiunea regională în Cehia, continuând cu Ucraina și Slovacia. În noiembrie 2015, Answear pătrunde și în piața din România, asigurând clienților o ofertă de fashion de la peste 200 de branduri internaționale, în topul preferințelor clienților fiind: Tommy Hilfiger, Nike, Tru Trusardi, Adidas, New Balance, Diesel, PepeJeans, Ray-Ban, Boss și multe altele.