În primele nouă luni din 2022, rețeaua globală Initiative, inclusiv biroul din România, conduce clasamentul agențiilor de media pe segmentele de new business și retenție de clientelă, conform celui mai recent Barometru Media Agency New Business, realizat de COMvergence. Din cadrul rețelei globale, birourile Initiative din SUA și România ocupă locurile 1 în piețele lor, Initiative România înregistrând o creștere a valorii totale de new business de +25,7 milioane de dolari.
„La Initiative căutăm mereu provocări noi, iar 2022 nu ne-a dezamăgit – a fost un an plin, în care am câștigat pitch-uri importante care ne-au ajutat să ajungem pe locul 1 în Barometrul Media Agency New Business, realizat de COMvergence. Mă bucur că eforturile noastre din ultimul an au fost recunoscute la nivel global și felicit pe această cale toți colegii care au lucrat minuțios în fiecare proces de pitch. Pentru 2023 ne-am propus să rămânem cel mai bun partener media din România și să le fim alături clienților cu cele mai eficiente soluții”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România.
Succesul Initiative România bifează atât pe zona de retenție, cât și pe cea de câștig a noilor clienți. În 2022, agenția a câștigat cel mai mare pitch din piața de media, pentru clientul Orange. Astfel, a continuat parteneriatul de media cu unul dintre cei mai de durată clienți ai agenției – 18 ani de colaborare alături de rețeaua numărul 1 de telecomunicații din România. De asemenea, cel mai mare pitch de digital media al anului 2022, pentru Lidl, a fost câștigat tot de Initiative, completând astfel serviciile media oferite pentru liderul pieței locale de retail. Pe lista clienților câștigați în 2022 se află și conturile Avon și Storck, pentru care Initiative va asigura serviciile de media.
Seriozitatea, profesionalismul, know-how-ul solid în industriile clienților, strategia și soluțiile inovatoare au ajutat Initiative să înregistreze aceste win-uri importante din ultimul an. Astfel, agenția și-a consolidat portofoliul de clienți și a înregistrat o creștere semnificativă în business, aspect care se reflectă în poziționarea Initiative pe locul 1 în raportul realizat de COMvergence – agenție de top de cercetare în industria de marketing și comunicare.