Alianţă strategică pe piaţa de media, prin compania Brand Connection
Alianţa strategică între Initiative & DRAFTFCB se concretizează prin intrarea DRAFTFCB în acţionariatul Brand Connection, în părţi egale cu Initiative. Operaţiunile companiei vor fi în continuare conduse de Ileana Tomescu, care devine Managing Partner.
"Parteneriatul pe care am hotărât să îl încheiem între Brand Connection şi DRAFTFCB oferă foarte multe oportunităţi, atât pentru cele două companii, cât mai ales pentru clienţii noştri. Plănuim acest pas de mai mult timp şi este o provocare faptul că materializarea lui se petrece în această perioadă. Alianţa se va traduce în oportunităţi de new business şi va oferi soluţii eficiente multor companii care în acest moment caută cele mai bune opţiuni de parteneriat media”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte Initiative România.
Clienţii DRAFTFCB vor beneficia de serviciile de media oferite de echipa Brand Connection, care va oferi clienţilor avantajul competitiv al puterii de cumpărare media prin volumele cumulate împreună cu Initiative. De asemenea, know-how-ul şi instrumentele de cercetare şi planificare strategică de care beneficiază Brand Connection vor completa competenţele de creaţie şi marketing ale echipei DRAFTFCB.
Consolidarea bugetelor de media DRAFTFCB va duce la o creştere cu 10-15% a bugetelor derulate de Initiative/ Brand Connection în anul 2009.
În viitorul foarte apropiat, alianţa se va concretiza şi la nivel operaţional şi legal. Operaţiunile companiei vor continua să fie conduse de Ileana Tomescu, care devine Managing Partner Brand Connection, urmând să aibă o participaţie în acţionariatul companiei. Ileana Tomescu este unul dintre veteranii industriei, cu o experienţă de peste 12 ani în media, şi totodată unul dintre angajaţii istorici ai grupului de comunicare din care fac parte agenţiile de media Initiative şi Brand Connection. În 2006, Tomescu a preluat funcţia de Managing Director Brand Connection.
“După 4 ani de existenţă Brand Connection pe piaţa românească, ne-am creat o imagine şi o individualitate proprie. La Brand Connection nu există clişee sau reţete universal valabile, aşa cum nu există doi clienţi la fel. Răspundem prompt şi ne adaptăm rapid cerinţelor şi profilurilor clienţilor noştri. Alianţa aceasta a urmat ca rezultat al compatibilităţii profilului Brand Connection cu cel al DRAFTFCB şi sperăm că noul parteneriat să genereze soluţii de comunicare eficiente şi inovative atât pentru actualii clienţi, cât şi pentru cei potenţiali. Simt acest parteneriat de bun augur şi sunt convinsă că va fi unul de succes”, declară Ileana Tomescu, Managing Director Brand Connection.
“Ne-am asumat, faţă de clienţii noştri, promisunea rezultatului măsurabil, ca fiind singurul mai presus de creativitate. Alianţa dintre DRAFTFCB şi Brand Connection este un pas strategic pe care îl facem pentru a împlini această promisune. Clienţii noştri vor beneficia atât de condiţii foarte avantajoase, datorită unei mai mari puteri de negociere cu furnizorii de media, cât şi de o calitate crescută a serviciilor, bazată pe un know-how valoros pe partea de research şi planning. Credem că împreună cu Brand Connection vom fi mai eficienţi şi mai prompţi în misiunea de a contribui la dezvoltarea afacerilor clienţilor noştri”, declară Bogdan Sântea, Preşedinte & CEO DRAFTFCB Bucureşti.
Initiative şi DRAFTFCB sunt membre Interpublic Group of Companies [NYSE:IPG], unul din cele mai mari holdinguri de marketing şi comunicare din lume.
{mosloadposition user10}