pentru viitorii profesionişti media
· Universitatea Bucureşti şi Academia de Studii Economice primesc aceste cărţi cu ocazia lansării ediţiei a zecea Media Fact Book, unicul ghid de media din România
· Donaţia este „parte a misiunii noastre ca profesionişti şi formatori în domeniu”, Veronica Savanciuc, Preşedinte Initiative România
Cu ocazia lansării ediţiei aniversare Media Fact Book #10, unicul ghid anual de media din România, Initiative a realizat o donaţie de carte către facultăţile de specialitate din Bucureşti. Asumându-şi rolul de formator al pieţei de media, Initiative a ales să marcheze acest moment aniversar prin donaţia a 500 de cărţi de specialitate – media, comunicare, advertising – către biblioteca Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice din Cadrul Universităţii Bucureşti şi biblioteca Facultăţii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti. “Un comportament responsabil faţă de comunitatea de specialişti, actuali şi viitori, este un comportament responsabil faţă de noi înşine şi faţă de întreaga industrie media. Astfel de acţiuni sunt mai mult decât gesturi frumoase pe care le faci din când în când. Sunt parte a misiunii noastre ca profesionişti şi formatori ai domeniului”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte Initiative România.
Donaţia constă în 500 de cărţi publicate de Editura Brandbuilders, cărţi de limba română sau traduceri ale unor cărţi de referinţă din literatura de media, comunicare şi advertising. Printre acestea, titluri celebre precum Cercetarea de marketing de Petre Datculescu, Trout despre strategie sau Conform lui Kotler.
“Initiative îşi asumă rolul de scriitor al cărţilor de media din Romania şi consideră că este datoare să facă o astfel de investiţie de valoare pentru formarea viitorilor profesionişti media”, spune Octavian Popescu, Managing Director Initiative România.
„În numele Academiei de Studii Economice şi a Facultăţii de Marketing, îmi exprim recunoştinţa şi aprecierea faţă de gestul generos al companiei Initiative. Mulţumită agenţiei, biblioteca ASE şi Laboratorul „Constantin Florescu” al Facultăţii de Marketing vor fi dotate cu un fond de carte valoros, de care vor beneficia studenţii şi cadrele didactice,” declară Prof. Univ. Dr. Ion Gh. Roşca, Rectorul Academiei de Studii Economice Bucureşti.
“Considerăm cã donaţia de carte din partea companiei Initiative nu este doar un gest caritabil, ci expresia unei relaţii de solidaritate profesională şi a încrederii mediului privat de specialitate în eforturile depuse de catedra noastră pentru a creşte calitatea pregătirii studenţilor în domeniul ştiinţelor comunicării”, adaugă Conf. Univ. Dr. Adela Rogojinaru, Şef de catedră, Catedra de Comunicare şi Relaţii Publice, Facultatea de Litere, Universitatea Bucureşti.
{mosloadposition user10}