Initiative este agenția selectată să coordoneze campaniile media ale brandului Loncolor în 2018, în urma câștigării unui pitch organizat de liderul pieței de vopsea pentru păr.
„Din preocuparea continuă de a le oferi consumatoarelor din România produse adaptate nevoilor, personalității și stilului lor de viață, am pregătit pentru anul acesta o serie de noutăți în portofoliu. De aceea, ne-am dorit un partener media alături de care să găsim cele mai eficiente canale și contexte de comunicare cu target-ul nostru, dar și pentru a ne apropia de noi categorii de public. Prin experiența dovedită, nivelul de consultanță oferit și soluțiile propuse, Initiative ne-a convins că este agenția care ne poate sprijini în atingerea obiectivelor”, afirmă Cătălina Serafini, Marketing Manager, Loncolor.
„Brief-ul Loncolor ne-a provocat să dezvoltăm o strategie media complexă, care să susțină obiectivele de brand equity, precum și consolidarea poziției de lider incontestabil al pieței. De asemenea, adresarea unor noi segmente de public ne oferă contexte de a comunica diversificat, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”, adaugă Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative.
Promovarea media se va derula pe parcursul acestui an prin intermediul unei serii de campanii dedicate unor game noi sau deja consacrate din portofoliul Loncolor, care se vor concentra pe TV și online, dar vor include și radio și print.
Echipa de comunicare & marketing a Loncolor este formată din Cătălina Serafini (Marketing Manager) și Alina Pescaru (Marketing Communications Manager).
Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile Loncolor: Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director), Dan Togea (Senior Media Planner), Lavinia Mitran (Digital Media Planner), Ana Deacu (Media Planner), Daniel Popescu (Researcher).