Rețeaua globală Initiative conduce în clasamentele agențiilor de media, realizate de Ad Age și Adweek, publicații de referință pentru industria de marketing la nivel mondial.
Agenția de media a fost desemnată Global Media Agency of the Year de către publicația Adweek, ca urmare a rezultatelor extraordinare, pe zona de retenție și cea de câștig a noilor clienți. Această onoare este completată de numirea agenției de media în A-List 2023, drept Media Agency of the Year, de către publicația Ad Age.
„Suntem mândri că facem parte din reţeaua internaţională Initiative Worldwide și că, prin succesul înregistrat pe plan local, am reușit să contribuim la aceste distincții unice. În 2022 ne-am bucurat de un an plin, cu noi clienți câștigați, consolidarea unor parteneriate de durată și o creștere semnificativă în business, factori care au adus aprecierea agenției pe plan local. Ne-am propus să rămânem cel mai bun partener media din România și să valorificăm la maximum know how-ul de la nivel global, pentru a oferi soluții inovatoare și eficiente partenerilor noștri”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România.
Cele două distincții obținute de către rețea vin ca urmare a câștigării și menținerii unor clienți importanți în 2022, la nivel global, precum Nike și Amazon, unele dintre cele mai relevante branduri din lume, pentru care performanța stă la baza fiecărei campanii.