In urma unei selectii care s-a derulat pe cinci piete din CEE, StarBev a atribuit agentiei Initiative Romania contul de media pentru toate brandurile din portofoliul filialei sale locale, producatorul de bere Bergenbier S.A.
Contractul prin care Initiative va oferi intreaga gama de servicii media, respectiv strategie, planificare si achizitie de spatiu publicitar, va intra in vigoare incepand cu luna februarie a anului viitor.
“Ne bucura foarte mult faptul ca la sfarsitul unui indelungat proces de selectie, StarBev a ales in Romania sa colaboreze cu Initiative. Este extraordinar sa incepem noul an alaturi de clientul Bergenbier, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata berii. Suntem nerabdatori si foarte motivati sa demonstram forta si competitivitatea noastra in tot spectrul de servicii media pe care il oferim”, spune Steve Dallas, Managing Director- Initiative.
Procesul de selectie, care a inceput la jumatatea acestui an, face parte din strategia grupului StarBev de eficientizare a costurilor cu serviciile de media in tarile din CEE.
Producatorul Bergenbier S.A unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, care conform MEMRB ocupa pozitia a 3-a in industria berii in anul 2009, a intrat in Romania in anul 1994. Bergenbier S.A produce marcile Bergenbier, Noroc, Beck’s, Stella Artois, Lowenbrau si importa marcile belgiene Leffe si Hoegaarden. Compania face parte din grupul StarBev, care mai cuprinde operatiuni din alte 8 tari din Centrul si Estul Europei din domeniul producerii si distribuirii berii.
Echipa implicate in proiect din partea Initiative este formata din: Alexandra Olteanu – Buying Director, Ruxandra Stefan – Client Service Director si Bianca Bularca – Media Planner.