Initiative a câştigat contul BMW, inclusiv Mini, pentru operaţiunile de media strategy, planning & buying derulate în Europa de Est, în urma unei licitaţii complexe organizate de MediaStar, companie globală de media audit.
Initiative Viena va fi responsabilă de coordonarea internaţională a contului, contractul fiind valabil pentru cinci ţări din Europa de Est: Cehia, Slovenia, Slovacia de la 1 februarie, România şi Bulgaria începând cu 1 iulie. Initiative Viena va gestiona activităţile de comunicare pentru cele cinci ţări est-europene în parteneriat cu echipa BMW din Munchen.
BMW îşi centralizează în felul acesta activităţile de marketing & comunicare pentru Europa de Est, o piaţă cu un potenţial mare de extindere pentru producătorul german. Centralizarea structurii manageriale şi operatione BMW pentru întreaga Europă Centrală şi de Est s-a realizat începând cu iunie 2006. Ceea ce Initiative a oferit companiei BMW a fost tocmai o strategie de comunicare care reflectă această nouă structură, prin care compania îşi propune să aprofundeze specificul fiecărei pieţe locale, păstrând perspectiva de comunicare integrată, centralizată.
Sabine Kronschnabl, General Manager Marketing, BMW Eastern Europe:
“Prin reprezentanţele BMW şi prin strategia de media realizată de Initiative la nivel naţional, vom asigura prezenţa brandului în fiecare dintre aceste ţări fără a neglija strategia regională. În acest mod, comunicarea Initiative va reflecta structura companiei şi va susţine eforturile noastre legate de prezenţa pe fiecare piaţă şi de eficienţa rezultatelor. Suntem nerăbdători să începem parteneriatul cu Initative şi credem că suntem gata să ne maximizăm cota de piaţă pe plan global.”
Xavier Renaud, Director, Initiative Viena: “Suntem încântaţi de încrederea pe care BMW ne-a acordat-o. Este o mare provocare atât pentru Initiative Viena în calitatea sa de agenţie coordonatoare a acestui cont, cât şi pentru filialele Initiative din cele 5 ţări. În plus, acest succes este încă o dovadă a faptului că diferitele agenţii din reţeaua Initiative colaborează foarte bine, mai ales că victoria se datorează efortului de echipă depus pe parcursul întregii licitaţii.”
Octav Popescu, Managing Director Initiative Romania: „Pentru Initiative Bucharest, BMW reprezintă în mod clar un brand de portofoliu şi nu numai. Foarte motivant şi reconfortant este faptul că, în cazul acestei licitaţii, am avut ocazia să gestionăm integral propunerea de media a României începând cu oferta de strategie şi tactici specifice pieţei româneşti şi până la oferta financiară, pe care le-am demonstrat, argumentat şi negociat ‘live’ în faţa echipei BMW şi a auditorului, la celebrul sediu din Munchen. A fost un exerciţiu extrem de captivant, din care au reieşit indiscutabil calitatea, priceperea şi pasiunea pe care o transmit în mod unitar toate ‘echipele naţionale’ Initiative din regiune care au luat parte la licitaţie, atât ‘on’ cât şi ‘off stage’”.
{mosloadposition user10}