pe 5 mai a strâns deja 50.000 de semnături
Peste 50.000 de români au semnat deja ca susţinători ai iniţiativei legislative care propune declararea zilei de 5 mai ca Ziua Bărbatului şi proclamarea Zilei Femeii şi Zilei Bărbatului sărbători legale. Potrivit Constituţiei României, pentru ca un proiect legislativ să intre pe lista dezbaterilor din Parlament sunt necesare 100.000 de semnături, provenite din minim 15 judeţe ale ţării. Proiectul legislativ a fost lansat de Organizaţia Bărbaţilor din România (OBR) şi este sprijinit de marca de bere Bergenbier. Campania de strângere de semnături a fost demarată în urmă cu două săptămâni, după primirea avizului Consiliului Legislativ şi publicarea în Monitorul Oficial.
“În numai două săptămâni am reuşit să strângem jumătate din numărul minim de semnături necesar pentru a depune acest proiect legislativ în Parlament. Am văzut interesul tuturor în a înţelege această iniţiativă şi dorinţa de a contribui direct la consfinţirea ei. Entuziasmul, implicarea oamenilor sunt cele mai grăitoare dovezi că acest proiect legislativ are un fundament clar în conştiinţa publicului român”, declară Paul Ghiţiu, purtătorul de cuvânt al Organizaţiei Bărbaţilor din România.
Şi site-ul dedicat al campaniei, dezvoltat de Bergenbier, www.ziuabarbatului.ro, a înregistrat un număr record de vizitatori – peste 130.000 în două săptămâni. Site-ul le propune vizitatorilor să militeze şi să semneze adeziuni pentru proiectul de lege ce susţine ca Ziua Bărbatului să devină zi liberă. Totodată aici poate fi găsită harta locaţiilor unde pot fi găsite echipele care strâng semnături, dar şi opţiunea descărcării unui formular destinat tuturor celor care doresc să participe la strângerea de semnături.
“Dacă anul trecut Bergenbier lansa bărbaţilor provocarea de a găsi cât mai multe motive pentru a justifica existenţa Zilei Bărbatului în România, anul acesta misiunea bărbaţilor este una şi mai serioasă: întreg efortul campaniei online este direcţionat către găsirea celor care pot să devină membri activi ai comunităţii din care fac parte şi să treacă la acţiune – la strângerea de semnături”, explică Adrian Văncică, purtătorul de cuvânt al Bergenbier în campania de susţinere a iniţiativei legislative.
Sprijinul oferit de Bergenbier acestui proiect legislativ se concretizează în organizarea întregii campanii de promovare şi în acordarea suportului tuturor specialiştilor săi în comunicare – advertising, interactive, relaţii publice, media buying.
Campania de strângere de semnături se desfăşoară în toate cele 6 sectoare ale Capitalei şi în 12 oraşe importante din ţară: Timişoara, Constanţa, Iaşi, Oradea, Râmnicu Valcea, Alba Iulia, Brăila, Craiova, Galaţi, Suceava, Ploieşti şi Piatra Neamţ. Cei care doresc să îşi exprime adeziunea o pot face completând în dublu exemplar un formular în care apar datele de identificare a persoanei care semnează (nume/ prenume, adresa, serie si numar buletin/ carte de identitate, CNP). Formularele se găsesc fie la echipele prezente pe teren în cele 12 oraşe şi în Capitală, fie pe site-ul campaniei, www.ziuabarbatului.ro, împreună cu instrucţiunile de completare.
{mosloadposition user10}