· Celebrul regizor de spoturi publicitare Juan Cabral semnează clipul campaniei Visa pentru Jocurile Olimpice
Cu numai şase luni înainte de Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Visa Europe lansează campania “Inima olimpicului”, sărbatorind 30 de ani de când este sponsorul oficial pentru servicii de plăți al celui mai mare eveniment sportiv la nivel global şi singurul card acceptat în parcul olimpic.
Clipul video al campaniei, regizat de Juan Cabral, multiplu premiat la prestigioase festivaluri internaţionale de advertising, are în prim plan un atlet care se pregăteşte pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie călătoria pe care acesta o parcurge, atât în viaţa personală cât şi prin antrenamentele zilnice, până la momentul culminant – competiţia olimpică. Scenele din viaţa de zi cu zi sunt intercalate cu imagini şi sunete ale bătăilor inimii, pentru a crea o paralelă cu brand-ul Visa care se află în “inima” ecosistemului de plăţi. La fel ca inima atletului, Visa funcţionează mereu, oricând este nevoie.
Versiuni ale clipului video create special pentru campanie vor rula pe o serie de platforme, precum Facebook, Twitter, YouTube. Totodată, spotul va fi prezentat în sălile de cinema din Marea Britanie, precum şi din România.
În cadrul aceleiaşi campanii, Visa desfăşoară o serie de promoţii şi activări prin care posesorii de carduri Visa pot ajunge la cea de-a XXXI-a ediţie a Jocurilor Olimpice de la Rio. Românii care plătesc până la sfârşitul lunii aprilie 2016 cumpărăturile realizate în magazine sau online cu un card Visa intră automat în cursa pentru câştigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.
De asemenea, în România campania are o abordare integrată, cu componente ATL – promovare TV (PRO TV, Eurosport), în reţeaua Cinema City, outdoor, online în publicaţii cu profil sportiv şi în social media, BTL – promovare prin canalele băncilor şi PR.
„Campania europeană Visa «Inima Olimpicului» este amplificată în România prin diverse execuţii creative adaptate formatelor speciale, spre exemplu video OOH, cinema, Facebook, shopping mall media, dar şi printr-o promoţie la nivel naţional, prin care un fericit utilizator de card Visa va avea ocazia unica de a ajunge la Jocurile Olimpice de la Rio din august. Campania promoţională se desfăşoară între 15 martie şi 30 aprilie şi este implementată cu suportul şi susţinerea băncilor membre Visa din România”, a declarat Mădălin Niţis, Manager Marketing şi Comunicare pentru România, Croaţia, Slovenia, Visa Europe.
“Implicarea Visa în mişcarea olimpică, Comitetele Olimpice Naţionale şi atleţii, fiecare în parte, au contribuit la succesul continuu al Jocurilor Olimpice. În calitate de sponsor olimpic, Visa Europe poate aduce fanii mai aproape de inima Jocurilor Olimpice de la Rio. Visa este în inima ecosistemului de plăţi – sistemul nostru nu se opreşte niciodată, funcţionează oricând şi oriunde este nevoie. La fel ca atleţii care vor participa la Jocurile Olimpice din această vară, Visa este mereu în mişcare şi gata de acţiune. Acest film este o celebrare a acestei sinergii”, a declarat Gary Twelvetree, Executive Director, Brand & Central Marketing, Visa Europe.