Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Inima fotbalului” — un nou brand pentru Cupa Romaniei

Un rebranding pe masura venerabilei competitii

Brandient a creat noua identitate vizuala a Cupei Romaniei la Fotbal — lansata saptamana trecuta, odata cu finala celei de-a 78-a editii.

Construind pe esenta pozitiva si plina de speranta a evenimentului, noua identitate interpreteaza trofeul-obiect “cupa”, transformandu-l intr-un simbol aspirational, pasional si modern.
 

Rebrandingul a fost mandatat de noua conducere a Federatiei Romane de Fotbal, ca parte a unui efort mai larg de consolidare a managementului brandului, cu scopul de a creste valoarea si atractivitatea acestei competitii populare in Romania. Fotbalul de Cupa este un liant, un catalizator de bucurie al comunitatilor, oferindu-ne ocazia sa ne bucuram nu numai de fotbal, dar si de noi insine ca parte a unui intreg mai mare caruia ii apartinem si care este comunitatea in care traim – fie aceasta un sat, o comuna, un orasel mic sau unul mare, sau chiar o tara. Cupa Romaniei este Inima Fotbalului pentru ca ofera tuturor cea mai directa, mai pasionanta si mai sanatoasa cale de a realiza aceasta comuniune.

Dincolo de reinterpretarea vizuala a simbolului fizic, material al brandului — cupa istorica — am cautat sa promovam o statura aspirationala si pasionala a intregii reprezentari, fara a rata simbolistica nationala a evenimentului.” — Adrian Stanculet, Design Director Brandient
 

Identitatea vizuala nou creata isi are originile intr-un puternic element figurativ, cu cei doi vulturi ilustrati intr-o ipostaza competitiva, disputand cupa pozitionata central. Spatiul negativ trasat de cele doua aripi contureaza atat manerele cupei cat si o inima — “inima fotbalului” romanesc, care este si noua promisiune a brandului. Simbolul vulturului, impreuna cu cele trei culori: rosu, galben si albastru, creeaza un puternic simbol national, inspirand agilitate, forta, maretie si inteligenta.

“Brandient va fi mereu implicat sufleteste in actul de a ne reda increderea in noi insine, ca natiune, si de a ne arata in fata lumii intr-o ipostaza profesionista si impecabila. Cupa Romaniei este un vector important de branding de natiune, si suntem recunoscatori pentru sansa de a contribui la schimbarile pe care noul management al FRF le sustine, cu speranta ca aceste schimbari vor afecta pozitiv, in profunzime, calitatea actului sportiv si competitional.”  — Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.