Asociaţia Inima Copiilor a câştigat Golden Award for Excellence la editia a 7-a a PR AWARD
Campania „Inima Copiilor pentru Marie Curie” a fost desemnată cea mai bună campanie la categoria „Buget – / Creativitate +”.
Campania „Inima Copiilor pentru Marie Curie” pentru înfiinţarea departamentului de cardiochirurgie pediatrică in cadrul Spitalului de copii Marie Curie se alătură celor mai de succes campanii de comunicare din România, realizate cu buget restrâns dar cu rezultate remarcabile.
În cadrul PR Award Gala Night, Campania „Inima Copiilor pentru Marie Curie” a fost evidentiata drept una dintre cele mai bune campanii derulate în România. Realizată de echipa Asociaţiei Inima Copiilor împreună cu prieteni din presa scrisă, online, TV, Radio, PR etc. aceasta a primit „Golden Award for Excellence” la categoria „Buget -/ Creativitate +”, una dintre cele mai disputate secţiuni ale competiţiei.
În aprilie 2009, Asociaţia Inima Copiilor şi-a propus să strângă 500.000 EURO pentru echiparea unei săli de operaţii şi a unui salon pentru terapie intensivă cardiaca la Spitalul de Copii Marie Curie. Acest ansamblu minimal trebuia să constituie începutul pentru ceva ce nu există în Bucuresti şi în sudul ţării: un departament de cardiochirurgie pediatrică atât de necesar pentru cei peste 1.000 de copii cu malformaţii cardiace grave care se nasc anual în România.
„Campania şi-a atins şi depasit obiectivul. S-au strans aproape 750.000 EURO cheltuind doar aproximativ 4.000 EURO, deci chiar am avut „Buget -”. In plus, proiectul nostru a devenit prioritar pentru Ministerul Sănătăţii care sprijină financiar si logistic înfiinţarea departamentului. Drept urmare, proiectul a crescut considerabil, noul departament de cardiochirurgie pediatrică va avea mai mult spaţiu, va include un laborator de cateterism şi va fi echipat la standarde europene. Toate acestea s-au întâmplat pentru că ceea ce am început noi în aprilie a fost preluat şi continuat de foarte mulţi prieteni, de multe ori necunoscuţi, care şi-au asumat scopul campaniei noastre şi au contribuit prin cele mai diverse mijloace la atingerea acestuia. A fost o campanie facută exclusiv cu prieteni. Lor le multumim si le dedicam acest premiu”, declară Alexandru Popa, Presedinte al Asociaţiei Inima Copiilor.
Ediţia de anul acesta a PR Award s-a remarcat prin numărul neaşteptat de mare de proiecte înscrise: peste 140. Dintre acestea au fost nominalizate 40 şi premiate 26, „Inima Copiilor pentru Marie Curie” obţinând unul din cele doar 6 „Golden Award for Excelence” acordate.
Campania „Inima Copiilor pentru Marie Curie” s-a dovedit a fi unul dintre cele mai complexe mixuri comunicaţionale lansate pe piaţa locală, utilizând aproape toate canalele de comunicare, de la online la TV.
{mosloadposition user10}