KEVIN.MURPHY, cel mai sustenabil brand de îngrijire și stilizare a părului, a lansat o nouă gamă de produse ce targetează îngrijirea blândă și eficientă a scalpului.
Acesta este primul pas pe care oricine ar trebui să îl facă pentru a obține un păr frumos și sănătos.
Respectând motto-ul brandului, Skincare for Your Hair, gama SCALP.SPA include două produse cu ingrediente naturale, SCALP. SPA SCRUB și SCALP.SPA WASH.
Acestea combat problemele cu care multe persoane se confruntă: scalp iritat, gras, păr mat, acumulare de produs de hairstyling la nivelul pielii scalpului și se alătura produsului Maxi.Wash, realizând un trio imbatabil atunci când vine vorba de detoxifierea scalpului.
Astfel, înaintea pașilor standard de curățare și îngrijire a părului, este indicată aplicarea celor două noi produse KEVIN.MURPHY detoxofierea scalpului si a parului fiind primul pas pentru un scalp sanatos si un par stralucitor. Produsele sunt special formulate pentru a putea fi utilizate pe orice tip de par.
SCALP. SPA SCRUB
SCALP. SPA SCRUB conține un ingredient unic, Perlite, un derivat natural de rocă vulcanică, care exfoliază cu bândețe scalpul și rădăcina părului, protejându-le integritatea în același timp.
Este sigur pentru toate tipurile de păr, inclusiv pentru părul colorat. Produsul curăță ușor, calmează și hidratează scalpul iritat, ajută la detoxifierea acestuia și reglează producția de sebum. Rezolvă astfel problemele asociate cu excesul sebum sau un scalp uscat, protejând în același timp integritatea scalpului și a părului.
SCALP.SPA WASH
Apoi se aplică SCALP.SPA WASH, o soluție calmantă post-scrub. Conține micelele ce atrag și dizolvă ușor impuritățile fără a sensibiliza pielea, în timp ce calmează, tonifiază și curăță. Împreună cu co-surfactanții derivați din uleiul de nucă de cocos ultra-hidratant ajută parul să crească sănătos.
Este un pre-șampon special formulat, conceput cu extract de semințe de țelină si apă micelară, ce calmează și curăță scalpul și lasă părul curat și hidratat. Apa de trandafir ajută la reducerea iritației scalpului prin beneficiile sale de hidratare a pielii, obținându-se astfel un scalp curat, echilibrat și sănătos.
Uleiul de nucă de cocos oferă o hidratare superioară/intensă pentru a combate și preveni deshidratarea părului și a scalpului. Poate fi utilizat in condiții de siguranță pentru toate tipurile de păr, inclusiv părul colorat, întrucât nu elimină culoarea.
După folosirea celor două noi produse KEVIN.MURPHY, din gama SCALP.SPA, procesul de îngrijire a părului continuă cu folosirea obișnuită a șamponului și a balsamului și a produselor de styling, având, de această dată certitudinea că pielea de la nivelul scalpului este corect îngrijită și protejată de factorii de agresiune externi.
Recomandam utilizarea gamei de hidratare pentru un par normal, gama plumping pentru un par subtire cu tendite de ingrasare ce are nevoie de volum sau gama Young Again, pentru par deteriorat, ce a trecut prin multe procese chimice si termice, un par imbatranit! Pentru parul blond se recomanda utilizarea produselor din gama Angel!
Produsele de haircare și hairstyling KEVIN.MURPHY sunt distribuite în România de Top Line și sunt disponibile în magazinele Top Line, pe www.toplineshop.ro și în saloanele partenere Top Line din țară.
Sustenabilitatea KEVIN.MURPHY
În procesul de producție, KEVIN.MURPHY utilizează micro-culturi, practici ecologice de cultivare sau tehnici ecologice de recoltare. Produsele KEVIN.MURPHY nu conțin sulfati, parabeni și sunt Cruelty Free – nefiind testate pe animale (este printre puținele branduri de acest tip certificate PETA).
KEVIN.MURPHY se implică în acțiuni de protejare a mediului înconjurător, chiar și a populațiilor indigene amenințate de dispariție.
KEVIN.MURPHY respectă mediul înconjurător prin utilizarea ambalajelor reciclabile sau biodegradabile. Se folosesc ingrediente naturale din surse care sunt durabile și regenerabile și sunt recoltate utilizând metode care nu dăunează mediului.
Brandul australian este implicat activ și în programul de luptă împotriva schimbărilor climatice, inițiat de liderul Al Gore, brandul fiind ambasador oficial al proiectului, direcționând 20% din vânzările de produse care conțin aerosoli către proiectul CLIMATE REALITY pentru a susține efortul de a diminua amprenta carbonului la nivel internațional.