Celebra îngheţată Napoca, existentă în România încă din anii 60, are acum spot TV, produs de Ogilvy& Mather.
Acesta va fi urmat în vară de o campanie neconvenţională, care va cuprinde două componente: outdoor şi internet.
Spotul „Nostalgia” se difuzează prin agenţia de media Starcom, pe toată durata verii, pe următoarele canale TV: PRO TV, Antena 1, TVR2, Prima TV, Acasă TV, PRO Cinema, B1TV, National Geographic Channel, Kiss TV, UTV şi Hallmark.
„Prin acest spot TV am încercat să construim identitatea brandului punând accent pe nostalgia copilăriei, pe latura emoţională, lăsând în plan secundar beneficiul funcţional, gustul bun al îngheţatei”. Daniela Dorca, Brand Manager Napoca
Ideea creativă în jurul căreia este construit spotul TV este aceea că îngheţata Napoca face parte din amintirile copilăriei, alături de pâinea cu unt şi gem de prune, de tricourile cu “Cutezătorii” sau de bicicleta “Pegas”.
Spotul TV vorbeşte despre îngheţata Napoca dintr-o perspectivă “istorică”.
În urmă cu aproximativ 20 de ani, printr-un simplu accident, un puşti transformă binecunoscuta îngheţată la “pachet de unt”, în prima îngheţată pe băţ din România. „Napoca” are un gust atât de bun, încât copilul din spot nu poate renunţa la ea, chiar dacă o scapă din mână. El găseşte o modalitate "inovatoare" de a o salva – îşi inventează propria îngheţată pe băţ!
Spotul se adresează adulţilor cu vârste cuprinse între 18 şi 40 de ani, din zona urbană, în principal celor între 25-35 ani.
Filmările au avut loc la Zimnicea. Era nevoie de o locaţie neafectată de ultimii 18 ani, iar în Zimnicea singurele semne ale anilor 2000 sunt câteva bucăţi de termopane şi de aparate de aer condiţionat situate pe strada principală. În rest, tot oraşul poate fi văzut în spatele unei vitrine imense de muzeu.
„La un moment dat, puştiul trebuia să se dezechilibreze, încercând să mănânce îngheţată şi să mearga pe bicicletă în acelaşi timp, căzând într-un tufiş. Echipa căuta unghiuri cu care să păcălească aparatul de filmat, dar puştiul de 8 ani s-a oferit să facă singur cascadoria. La fiecare dublă, puştiul pornea în goană cu bicicleta şi se arunca în tufiş, moment în care toţi ne acopeream ochii şi nu îi deschideam decât atunci când auzeam din tufiş: “Sunt bine! Cum a fost?” Dinu Gojan, Group Creative Director Ogilvy&Mather
Echipa:
Friesland Foods:
Răzvan Orbulescu – National Marketing Director
Daniela Dorca- Brand Manager Napoca
Ogilvy&Mather:
Dinu Gojan – Group Creative Director
Mihai Ion – Copywriter
Bogdan Nestor – Art Director
Raluca Găleată – Client Service
Regizor: Radu Muntean
Imagine: Tudor Lucaciu
Casa de producţie: Multimedia Est (MME)
Agenţia de media: Starcom Media
{mosloadposition user10}