Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Înghețata CORSO devine sursa inepuizabilă de distracție a tinerilor printr-o nouă campanie nebună de tot-tot-tot semnată de Graffiti BBDO

MACROMEX a lansat o nouă campanie pentru înghețata CORSO, lider pe piața mărcilor de înghețată din România, prin care își propune să readucă în atenția tinerilor brandul care nu știe ce înseamnă “Fii cuminte” sau „Nț Nț..n-ai voie”.

CORSO e alături de tinerii care caută zilnic motive de amuzament, așa că le oferă o gamă variată de sortimente, care poate să devină sursa lor zilnică de nebunie și bună dispoziție.


Sub Headline-ul Of CORSO că ești CORSO, campania prezintă diverse moduri haioase prin care poți mânca înghețata Corso în stil nebun de tot-tot-tot: îți poți face cioc din cornet și poți juca rolul de pasăre, poți fi delfin super-fan înghețată sau chiar poți fugări o dronă cu înghețată.

Campania integrată de comunicare poate fi descoperită pe tot parcursul verii pe toate canalele media: TV, Digital, OOH, In Store și BTL.

Oana Stincel, Head of Marketing MACROMEX:
“După un succes confirmat al campaniei “Of Corso” de lansare a brandului, care a luat forma de hit al verii și care a propulsat brandul Corso direct pe poziția de lider al categoriei de înghețată după doar 4 luni de la debut, ne aflam în situația în care aveam nevoie de ceva cel puțin la fel de bun. Ridicasem ștacheta atât de sus, încât orice campanie “normală” ar fi fost “din alt film”. Am pornit, așadar, în căutarea unei noi idei, nebune de tot-tot-tot, care să continue firesc ceea ce începusem să construim deja: un brand al tinerei generații. Ideea propusă de echipa Graffiti BBDO , Of CORSO că ești CORSO, ne-a cucerit rapid și ne-a inspirat atât de tare încât, la prima conferință de vânzări la care am prezentat ideea, ne-am apucat cu toții să creăm și noi diverse variante ale acesteia. Pentru a păstra o notă serioasă, nu dau mai multe detalii . Pot spune doar atât: ne-am distrat copios.“


Titus Dumitrescu, Creative Director Graffiti BBDO:
„Am încercat să facem dreptate sloganului “nebun de tot-tot-tot”. Și atunci am mers cât de departe ne-au permis brandul, targetul și TV-ul. Într-o campanie în care sursa de inspirație a fost chiar produsul.”

Lansarea acestei campanii marchează începutul colaborării dintre Graffiti BBDO și MACROMEX, fiind prima implementată în urma câștigării pitch-ului de servicii de creație pentru brandul CORSO, lansat la începutul anului.


Andreea Sandu, Head of Client Services Graffiti BBDO, despre proaspăta colaborare cu MACROMEX:
„Câștigarea acestui brand a fost de departe cea mai fun din anul ăsta pentru echipa noastră: încă de la debrief am mâncat inghețată pe stomacul gol în timp ce erau -15 grade afară, am discutat despre targetul tânăr pe care îl are Corso de cucerit și ne-am filmat pe Snapchat. Acum avem un frigider Corso în agentie, am devenit super-fani.”

Echipa care a participat la crearea acestei campanii este formată din:

Agenție – Graffiti BBDO:
Titus Dumitrescu – Creative Director
Ionuț Iordache – Copywriter
Monica Felea – Copywriter
Alexandru Bădărău – Copywriter
Cristina Panaitescu – Art Director
Irina Iliescu – Art Director
Răzvan Alexandrescu – Art Director
Anca Iuhas – Strategic Planner
Andreea Sandu – Head of Client Services
Delia Arghir – Group Account Director
Andreea Baltă – Account Manager
Liviu Isop – AV Manager

Client – MACROMEX:
Oana Stincel – Marketing Manager
Ana Ocnaru – Communication Manager
Teodora Nica – BTL Manager

Despre MACROMEX

Compania MACROMEX are în portofoliu o serie de branduri proprii care s-au remarcat prin inovație și care au devenit rapid extrem de relevante pentru consumatori: Edenia – brandul multi-categorie de produse congelate de o calitate superioară, lider pe segmentul premium, La Strada – brandul care a adus moda în industria înghețatei, devenind prima înghețată prêt-à-porter din lume, Corso – înghețata cool a noii generații. Gama de produse este întregită și de alte branduri proprii Macromex – Gruia, Azuris, Casa Gruia, dar și de brandurile partenere – La Lorraine, Dr. Oetker, President, Akadia, Philadelphia, Farm Frites, Mars.

www.macromex.ro

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.