Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ING lanseaza campania globala de publicitate pentru Formula 1

ING va lansa prima sa campanie globală de publicitate, pentru a promova sponsorizarea Echipei F1 ING Renault şi activităţile de branding pe pistă, la începutul ING Australian Grand Prix, pe 15 martie. Campania va rula până la Grand Prix-ul din Brazilia, care începe pe 21 octombrie.

Campania se va difuza în 30 ţări din întreaga lume şi include spoturi de 15 pana la 40 secunde, difuzate atât la posturile de televiziune naţionale care emit curse de Grad Prix, cât şi internaţionale, în timpul fiecărui weekend când se organizează curse din calendarul Formulei 1. Campania audio-video va fi susţinută şi de o campanie în presa scrisă, incluzând publicaţii de business din întreaga lume, dar şi de o campanie online în cele mai importante portaluri de ştiri, presă online şi portaluri dedicate Formulei 1.  

Creată de Kemper Trautmann, campania explorează similitudinile dintre echipa ING Renault F1 şi serviciile ING din domeniul bancar, al asigurărilor de viaţă sau al managementului activelor, concentrându-se pe conceptul că în spatele pilotului de Formula 1 – şi al clientului ING – se află o echipă de profesionişti care îi oferă în permanenţă suport şi consultanţă, pentru a-l ajuta să se bucure de succes.  

Bazându-se pe campania publicitară globală de Formula 1, pe activităţile de branding pe pistă în cadrul a 14 dintre cele 17 curse de Grand Prix şi pe sponsorizarea titlului Echipei ING Renault F1, ING îşi va consolida în continuare brand-ul şi notorietatea la nivel mondial, ca una dintre cele mai importante instituţii financiare mondiale, care oferă servicii bancare, asigurări şi management al activelor pentru mai mult de 60 milioane de clienţi din 50 de ţări din întreaga lume. Cu o audienţă a transmisiunilor TV de peste 850 milioane de telespectatori în toată lumea, grupul ING derulând operaţiuni în 15 dintre cele 17 ţări în care se organizează curse Grand Prix, F1 oferă oportunităţi fără rival pentru consolidarea brand-ului global al ING.
    
Isabelle M. Conner, Director al Programului F1 al ING, a declarat:
“Programul nostru de sponsorizare in Formula 1 este o iniţiativă la nivel mondial, care va ajuta ING să îşi unifice brand-ul la nivel global şi să crească gradul de notorietate al acestuia în rândul publicului.  Formula 1 este cea mai bună platformă pentru un program de sponsorizare la nivel global, deoarece are potenţialul de a ajunge la o bază de clienţi foarte extinsă.“

Bucuresti, 14.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.