După mai bine de trei luni de informare a publicului prin campaniile „Ştii de la ING” şi „Ţara ING”, ING Fond de Pensii dă startul unui nou val de comunicare pentru pensiile private. În această săptămână, ING Fond de Pensii sărbătoreşte şi depăşirea pragului de un milion de clienţi, cel mai mare număr de adeziuni pe piaţa pensiilor obligatorii. Perioada următoare presupune un mesaj dedicat din partea ING Fond de Pensii pentru motivarea şi informarea unui public care încă nu a luat o decizie în privinţa unei pensii private.
Campania se înscrie în aceeaşi linie ca şi cele anterioare prin mijloacele creative de promovare care urmăresc să arate cât de simplu este să îţi închei o pensie privată la ING.
“Ideea de a ne informa publicul în privinţa pensiilor private ne-a adus cel mai ridicat nivel de notorietate, după cum arată şi rezultatele studiilor Mercury Research. Notorietatea noastră, ca răspuns top of mind, a crescut de la 29% în septembrie la 45% în decembrie. Strategia noastră a fost firească, ţinând cont că publicul nu era familiarizat cu subiectul pensiilor private şi era necesar să-i venim în întâmpinare cu cât mai multe informaţii”, spune Carmen Soare, director de marketing al ING Asigurări de Viaţă.
În cele peste trei luni de promovare, ca rezultat al campaniei de pensii, notorietatea companiei a ajuns la un nivel semnificativ: răspunsul top of mind a ajuns la 45%, răspunsul spontan la 75%, nivelul de recunoaştere a companiei fiind de 98%.
Noua campanie de publicitate are mai multe componente: lansarea DVD-ului “Ştii de la ING”, o nouă serie de episoade cu consultanţi ING precum şi o campaniei de mulţumire celor care au devenit deja clienţi.
În scopul informării publicului, DVD-ul „Ştii de la ING” constituie o sursă de informaţii pentru toţi cei care doresc să afle mai multe detalii privind sistemul de pensii private, fiind o selecţie de 25 de întrebări şi răspunsuri reprezentative, alese din cele 32 de spoturi rulate pe TV. DVD-ul poate fi comandat la telefonul gratuit 0800 390 800.
Campania TV se va desfăşura între 15 decembrie şi 17 ianuarie, ultima etapă când se mai poate semna pentru un fond de pensii private. Producţia constă într-o serie de episoade din „Consultant ING”, un „serial” TV filmat cu regizorul Radu Jude.
„În serial, un consultant ING trece prin diferite peripeţii de semnare a pensiei cu un client analitic, unul grăbit, altul neconvins dar şi cu un Moş Crăciun. Pe lângă intenţia de a ajunge cu mesajul la cei care trebuie convinşi pe ultima sută de metri, campania rezolvă episod cu episod şi alte curiozităţi legate de pensiile private decât cele care ţin de partea legală. Personajul nu are nimic din obişnuitul erou publicitar, scopul fiind să adăugăm o notă de umor şi să „dezinhibăm” lumea vizavi de un subiect care inspiră prea multă seriozitate”, spune Cornel Gologan, copywriter la Headverting.
În plus, tuturor locuitorilor „Ţării ING” le-au fost transmise mulţumiri pentru că au ales pensia ING. “Ni s-a părut firesc să le fim recunoscători celor peste un milion de clienţi care au ales ING. Şi în acest caz, spotul de imagine a rulat simultan cu cel de informare, pentru a construi în paralel pe mai multe fronturi”, precizează Carmen Soare, director de marketing ING Asigurări de Viaţă.
Campania pentru ING a avut cele mai multe execuţii media realizate de Headvertising vreodată, aşa cum afirmă Mircea Stăiculescu, Director Executiv al agenţiei: “În cazul ING, a funcţionat să avem în jur de 50 de execuţii, de la TV la citylight-uri, bannere de net sau outdoor-uri”. Campania are o abordare de 360°, cuprinzând o multitudine de canale pentru a ajunge la clienţii vizaţi pe cât mai multe căi. Campania a fost realizată de agenţiile Headvertising pe partea de creaţie, Zenith Media a fost agenţia de media şi Mmd, agenţia de PR.
{mosloadposition user10}