ING Bank lansează o platformă educativă dedicată serviciilor de internet banking, continuând astfel eforturile de dezvoltare a domeniului. Noul site este menit să explice într-o manieră simplă şi creativă produsele şi serviciile de internet banking, cum funcţionează şi care sunt beneficiile acestora.
Internet banking pe înţelesul tuturor
ING Bank lansează www.ebank-ing.ro website prin care prezintă într-un mod accesibil serviciile de internet banking şi avantajele pe care acestea le aduc comparativ cu produsele bancare tradiţionale.
Dezvoltarea site-ului continuă strategia ING Bank de a oferi clienţilor flexibilitate şi confort în rezolvarea operaţiunilor bancare, oferind informaţii despre cea mai comondă modalitate de administrare a finanţelor personale – internet banking.
Prin intermediul secţiunii e-ducativ site-ul prezintă un dicţionar de e-banking care include o gamă largă de definiţii pentru termenii din domeniu şi articole pe teme de internet banking; prezintă un istoric care să familiarizeze publicul larg cu modul în care au evoluat în timp produsele şi serviciile de internet banking în sectiunea e-storic şi, în plus, invită utilizatorii să ofere sugestii sau să lanseze subiecte de discuţie prin intermediul secţiunii e-xprimă-te.
„Ştim că produsele bancare pot fi uneori o ecuaţie de neînţeles, a cărei complexitate dă bătăi de cap clienţilor. Este motivul pentru care ING Bank s-a concentrat mereu pe lansarea de produse inovatoare, uşor de înţeles şi de folosit, care să ofere cât mai multă flexibilitate. Dacă recent am lansat versiunea Home’Bank pentru telefoane inteligente şi facilitatea Fast Pay pentru cei deja familiarizaţi cu noile tehnologii, acum lansăm o platforma educativă care detaliază într-un limbaj prietenos produsele, serviciile şi termonologia de internet banking. Site-ul www.ebank-ing.ro se adresează celor care doresc să-şi simplifice viaţa şi să economisească timpul dedicat administrării finanţelor personale”, a declarat Maria-Cristina Matei, Director ING Retail Banking.
Premiere în internet banking
ING este prima instituție bancară care a introdus în România, în 1995, servicii de plăți electronice pentru companii – ING Multicash şi, ulterior, în 2006 a introdus cel mai complet serviciu de plăți electronice pentru persoane fizice – ING Home’Bank, prin care clienții puteau să efectueze operaţiuni bancare fără numerar, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, doar cu ajutorul unui calculator conectat la internet.
În timp, ING a dezvoltat în mod susţinut serviciile de internet banking, lansând noi produse şi facilităţi, de la cele mai simple precum plăţi în lei şi valută, plăţi planificate (la termen sau recurente) sau schimb valutar, până la operaţiuni mai complexe precum deschidere de conturi sau de carduri, administrarea portofoliului de credite, plăţi cu telefoane inteligente, Home Pay etc.
Iniţiativa lansării unui site educativ dedicat internet banking reprezintă un pas firesc în continuarea dezvoltării şi creşterii gradului de utilizare a acestui mediu. Conform studiilor de piaţă, românii utilizează din ce în ce mai mult internetul, dar nu au încă suficiente informaţii pentru a face şi operaţiuni bancare pe internet în aceeaşi măsură. Conform unor rapoarte Eurostat şi Gfk, 47% dintre români utilizează activ internetul pentru a face diferite operaţiuni şi 58% din populaţia bancarizată utilizează internetul. În acelaşi timp, potrivit ultimului studiu al Asociaţiei Române a Băncilor, la finalul anului trecut, 83% dintre respondenţi nu cunoşteau serviciile de internet banking, iar 90% dintre aceştia nu ştiau ce presupune mobile banking. Cele două se numără printre cel mai puţin cunoscute produse bancare în rândul românilor, în ciuda tendinţei de creştere a ratei de utilizare a noilor tehnologii şi a internetului.
ING Bank va continua promovarea folosirii serviciilor de internet banking ca o modalitate comodă, modernă şi permanent accesibilă. La ING e-Bank, este deschis oriunde, oricând.
ING Bank deţine o poziţie solidă pe piaţa bancară românească, oferind o gamă completă de servicii financiare. Din 1994 şi până în prezent, ING Bank şi-a dezvoltat operaţiunile într-un ritm susţinut, prin diversificarea portofoliului de produse şi al celui de clienţi, prin lansarea de noi divizii de servicii (leasing, factoring, afaceri imobiliare) şi prin extinderea teritorială. În prezent, ING Bank are 207 unităţi bancare pentru companii şi persoane fizice.
ING România face parte din ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări. Cu un personal de peste 130.000 de angajaţi, grupul cuprinde o gamă diversă de companii, care îşi deservesc clienţii sub numele ING.