Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ING Asigurari de Viata lanseaza prima comunitate pentru femei sustinuta de un brand financiar

ING Asigurări de Viaţă lansează astăzi unasiuna.ro, prima comunitate pentru femei iniţată şi susţinută de o companie de servicii financiare. Comunitatea este parte a conceptului dezvoltat în jurul UNA de la ING, produsul de asigurare lansat recent de ING Asigurări de Viaţă exclusiv pentru segmentul feminin.

Dedicată femeilor puternice, pragmatice şi inteligente, comunitatea reprezintă un loc de discuţii, precum şi o sursă de informaţii şi inspiraţie. Aceasta include două componente: cea editorială și cea interactivă. Structura pe patru teme principale (Bani şi planuri, Femei care ne inspiră, Antreprenoriat și carieră, Viaţă şi pasiuni) şi rubrica Editorial îmbină conținutul de calitate, relevant pentru segmentul de femei căruia îi este adresat, cu partea de interacţiune care încurajează schimbul de experienţe, informaţii şi sprijinul reciproc între membrele comunităţii.

Marius Popescu, CEO ING Asigurări de Viaţă, explică de unde a pornit ideea comunităţii online unasiuna.ro: “Lucrez zi de zi alături de femei, 75% dintre angajații ING Asigurări de Viaţă sunt de sex feminin, aşadar atunci când am conceput asigurarea de viaţă dedicată femeilor, am ştiut că trebuie să oferim mai mult decât un produs. Studiile pe care le-am derulat premergător dezvoltării produsului de asigurare au confirmat, de asemenea, că femeile preferă interacţiunea cu persoane cu aceleaşi idealuri, aceleaşi preocupări şi chiar probleme.

Credem că o experienţă completă a ceea ce înseamnă relaţia pe termen lung cu o companie de asigurări nu se rezumă doar la aspectul operaţional şi astfel, am decis să iniţiem şi să susţinem comunitatea unasiuna.ro. Accesul în comunitate nu este valabil doar pentru clientele ING, ci am decis să extindem publicul pentru că dorim să ne implicăm dincolo de business pentru a le informa pe aceste femei cu privire la ariile lor de interes”.

Pentru femeia unasiuna.ro cariera este foarte importantă, dar se implică activ în viaţa de familie, are pasiuni şi îi place să relaţioneze. Este conectată la Social Media, este activă, are planuri de viitor pe care le transformă în realitate. Femeia unasiuna.ro este interesată de planificare financiară şi dezbateri pe această temă, plăteşte adesea online şi apelează la mediul virtual pentru sfaturi şi recomandări legate de preocupările ei principale.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.