ING confirmă titlul de sponsor în 2008 pentru Grand Prix-urile Belgiei, Ungariei şi Australiei
ING continuă să îşi consolideze angajamentul faţă de Formula 1, cât şi poziţia sa de susţinător de prim rang al acestui sport, anunţând titlul de sponsor al Grand Prix-ului Ungariei în 2008. Programată în perioada 1-3 august la Hungaroring, cursa va fi denumită ING Grand Prix Ungaria. De asemenea, ING este încântat să reconfirme titlul de sponsor al Grand Prix-ului Belgian în 2008 şi 2009, adiţional la sponsorizarea pe o perioadă de doi ani a Marelui Premiu ING al Australiei.
Un studiu independent, desfăşurat pe un eşantion de 16.000 persoane din 32 de ţări, a relevat faptul că implicarea ING în Formula 1 pe parcursul anului 2007 a sporit notorietatea companiei la nivel global şi a creat o imagine clară şi pozitivă cu privire la aceasta. De asemenea, dorinţa de a iniţia afaceri cu compania în urma sponsorizării F1 a crescut semnificativ. *
Campania de branding pe pistă a ING în 2007, precum şi titlul de sponsor al echipei ING Renault F1, au avut roluri cheie în creşterea vizibilităţii globale. Cercetarea independentă desfăşurată de IFM a arătat că ING a beneficiat de cea mai mare vizibilitate dintre toţi sponsorii din F1 (măsurată în numărul de secunde pe parcursul cărora logo-ul apărea pe ecran în timpul difuzării curselor) cu 11.010 secunde, pentru cele 17 GP (pe locul doi, s-a situat Bridgestone cu 9.375 secunde, Allianz s-a plasat pe cea de-a treia poziţie cu 5.851 secunde iar Vodafone, a patra poziţie, cu 5.618 secunde).
În sezonul 2008, ING va desfăşura activităţi de branding pe pistă la 13 dintre cele 18 curse, incluzând şi titlul de sponsor al Grand Prix-urilor din Australia, Belgia şi Ungaria.
Isabelle M. Conner, Director Marketing al ING Group, a declarat: “Europa Centrală şi de Est este o piaţă vitală pentru ING, iar aceasta este pasionată de F1. Ungaria găzduieşte singurul GP din Europa Centrală şi de Est şi este deosebit de important pentru noi să utilizăm această cursă pentru a continua să promovăm brand-ul ING în regiune. Decizia de a sponsoriza Marele Premiu al Ungariei a fost una firească.”
Activităţile de branding pe pistă includ elemente de identificare de-a lungul circuitelor, aplicarea logo-ului la intrarea pe pistă, pe toate tichetele şi obiectele promoţionale produse pentru Grand Prix. Valoarea pachetului de sponsorizare nu este publică.
În sezonul 2008, ING va avea activităţi de branding pe pistă la următoarele circuite:
ING Grand Prix Australia
Grand Prix Malayesia
Grand Prix Bahrain
Grand Prix Spania
Grand Prix Turcia
Grand Prix Monaco
Grand Prix Franţa
ING Grand Prix Ungaria
Grand Prix Europa (Valencia)
ING Grand Prix Belgia
Grand Prix Singapore
Grand Prix Japonia
Grand Prix China
* 29% dintre persoanele intervievate şi care nu erau clienţi ING (eşantion de 16.000 respondenţi din 32 de ţări) şi-au declarat disponibilitatea de a achiziţiona produse sau servicii ING în următoarele 12 luni, ca urmare a sponsorizării F1.
Sursa: Studiu independent condus de Research International
{mosloadposition user10}