Gama de produse Milli cu Omega 3 este promovată prin cea mai recentă campanie TV realizată de Ogilvy&Mather. Spotul va fi difuzat la nivel naţional pe principalele canale TV şi va fi susţinut de o campanie print şi internet, în perioada martie – mai.
Spotul este o ilustrare a ceea ce înseamnă vitalitate, în contextul de astăzi al unei familii moderne. „Prin acest spot dorim să punem accent pe beneficiul funcţional al produselor din gama Milli cu Omega 3, necesitatea unei alimentaţii sănătoase, vitală pentru energia şi buna dispoziţie a familiei moderne”, a declarat Tudor Turcu-David – Brand Manager. Cuprinzând lapte, iaurt şi sana, gama de produse Milli cu Omega 3 se adresează tuturor membrilor familiei. Publicul ţintă al campaniei de comunicare este reprezentat în principal de mame, pentru care grija faţă de copii şi familie în general, faţă de sănătatea, vitalitatea şi fericirea acestora este o trăsătură definitorie şi cea mai importantă motivaţie a deciziilor zilnice.
Filmările au avut loc în EuroMall-ul din Piteşti: „Casa de producţie a căutat în tot Bucureştiul două scări rulante paralele, şi într-un final, le-a găsit la…..Piteşti. Actorul din spot ne-a întrecut aşteptările, reuşind să urce scările împotriva sensului lor de mai multe ori, şi nu oricum, ci cu o fetiţă în braţe. Dar ce a fost cu adevarat plăcut la producţia spotului TV, a fost atmosfera de la filmare: plutea în aer tinereţea şi voia bună, ca şi cum mesajul campaniei – acela ca Milli îţi păstrează inima tânără – ar fi inundat la propriu scena filmării, fiind transpus în starea de spirit a celor prezenţi", a declarat Maria Mănoiu, Copywriter Ogilvy.
Spotul va fi difuzat prin agenţia de media Starcom începând cu data de 29 martie pe canelele TV: PRO TV, Acasa TV, OTV, TVR1, TVR2, Antena 1, Antena 2, Prima TV, B1, UTV, Cartoon Network, Jetix, Minimax, National Geographic, Hallmark, AXN şi NATIONAL TV. Campania print se va desfăşura în următoarele publicaţii: Unica, Practic in bucatarie, Ioana, Pro TV Magazin, Mami, Ce se intampla doctore? şi Lumea femeilor. În aceeaşi perioadă cu difuzarea pe canalele TV şi în print, campania va avea şi prezenţă online.
Echipa:
Friesland Foods:
Răzvan Orbulescu – National Marketing Director
Tudor Turcu-David – Brand Manager
Ogilvy&Mather:
Albert Nica – Executive Creative Director
Alexandra Murray – Group Account Director
Maria Mănoiu – Copywriter
Andrei Găleată – Art Director
Oana Boghici – Producător AV
Corina Barbu – Client Service
Starcom
Mircea Gheorghe- Digital Director
Marian Petcu- Communication Director
Raluca Barsan- Communication Manager
Regizor: Eduardo Vasquez
Casa de producţie: Rollin Film
Agenţia de media: Starcom Media
{mosloadposition user10}