Starcom MediaVest Group a lansat infograficul Trends Spotted by Consumer Report, care prezinta pe scurt cele mai reprezentative caracteristici ale celor mai importante segmente de consumatori: Modern & Active Parents, Social Butterflies (most outgoing consumers), YUPPIES (young professionals) si Traditional Families. Cele patru tipologii au fost descrise pe larg in Consumer Report, o enciclopedie de informatii despre consumator, care faciliteaza o mai buna intelegere a publicului la capitole precum Technology & Web Usage; Entertainment; Brands & Shopping; Consumer Values si Trends in Action.
Obiectivul infograficului Trends Spotted by Consumer Report este acela de a puncta caracteristicile definitorii ale Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families si de a oferi o imagine de ansamblu asupra celor patru categorii. De asemenea, faciliteaza intelegerea diferentelor si asemanarilor dintre tipologiile de consumatori.
Astfel, putem observa ca pentru Modern & Active Parents tehnologia este un mijloc prin intermediul caruia raman la curent cu acvitatile si interesele copiilor, in timp ce, pentru Social Butterflies, tehnologia este o resursa pentru a continua interactiunea sociala. Pentru Yuppies, principalul scop al tehnologiei este de a facilita imbunatatirea abilitatilor si largirea cunostintelor, in timp ce membrii categoriei Traditional Families folosesc tehnologii mai putin avansate, pentru divertisment (TV – pentru a urmari emisiuni, smartphone – pentru a imortaliza momente importante in familie).
„Consumer Report este un tool extensiv destinat cunoasterii indeaproape a categoriilor Modern & Active Parents, Social Butterflies, YUPPIES si Traditional Families si cuprinde o multitudine de date despre consumator. Infograficul Trends Spotted By Consumer Report permite o navigare mai usoara printre aceste informatii precum si extragerea simpla a unor concluzii legate de ce anume aseamana si deosebeste aceste categorii”, a declarat Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group).
Gasiti mai multe detalii in infograficul atasat, dar si pe conturile noastre de Facebook si Pinterest. Contactati-ne cu incredere pentru informatii suplimentare.
Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume – SMG Worldwide. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes, dar si alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie si Webstock. Cu o experienta de mai bine de un deceniu in industria romaneasca de comunicare, agentia enumera totodata specializari diverse ale departamentelor si oamenilor sai precum Consumer Understanding, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.