cu Noaptea de un milion de dolari
Infinit Solutions împreună cu dezvoltatorul imobiliar Adama au organizat evenimentul de lansare al unuia dintre cele mai exclusiviste proiecte rezidențiale din București, “Evocasa Selecta”, din bulevardul Ferdinand nr. 58, zona Foișorul de Foc. Evenimentul, desfășurat sub deviza „Noaptea de un milion de dolari”, face parte din strategia de promovare a proiectului rezidențial de lux dezvoltat de Adama pe Bd. Ferdinand din București.
George Man, Client Service Director – Infinit Solutions: “Lansarea proiectului rezidențial Evocasa Selecta a avut la bază un concept special, exclusivist. „Noaptea de un million de dolari” a fost direcția pe care am abordat-o, am vrut să arătăm că un astfel de produs de lux este cel mai bine pus în valoare, accesorizat am putea spune, de vârfurile de gamă în materie de design interior, opere de artă, esențe prețioase. Am avut alături de noi branduri importante, ce au definit stilul exclusivist, rafinat și au arătat concret transpunerea conceptului de high life.“
Un parfum de cameră din esente rare de la Elysee Maison des Parfums, piese elegante de mobilier semnate Galeriile Noblesse, un fabulos tablou oferit de Artmark și cele mai fine porţelanuri AZAY, îndrăgite de Regina Angliei, au fost ingredientele evenimentului ce au adus cu sine un aer de opulență și care au stat deopotrivă la baza unei implementări excelente asigurate de echipa Infinit.
Alina Necula, Marketing Manager – Adama: “ Evocasa Selecta este unul dintre proiectele port-drapel dezvoltate de Adama în România, astfel că evenimentul de lansare trebuia să fie pe măsură. Noaptea de $ 1 000 000 a fost un success, printre participanți au fost oficialităti, reprezentanți ai mediului de afaceri și clienti ai Adama, precum si reprezentanti ai presei. Evenimentul a reprezentat debutul unui proiect special pe piața românească, ce ocupă un loc aparte în peisajul bucureștean, astfel că trebuia să conțină toate elementele sale definitorii – stil, eleganță, într-un cuvânt lux.“
Echipa Infinit Solutions implicată în implementarea evenimentului a fost formată din: George Man – Client Service Director, Raluca Oltean – Account Director, Lavinia Plohod – Art Director, Bogdan Dobre – Assistant Production Manager.
Din partea Adama, echipa implicată a fost: Asher Lax, Director de Marketing și Vânzări, Alina Necula – Marketing Manager și Cornelia Radu – Marketing Coordinator.
{mosloadposition user10}