Infinit Solutions lansează o nouă campanie integrată de comunicare, dezvoltată în întregime în România, pentru a aniversa 3 ani de prezenţă Honda Trading pe piaţa locală. Dupa ce a implementat cu succes campania Honda Picasso, Infinit Solutions merge mai departe şi realizează o campanie ce pune de această dată în evidenţă relaţia între brand şi utilizator.
Campania beneficiază de un spot TV cu o abordare autentică, ce pleacă de la ideea aniversării brandului Honda împreună cu toţi cei care îndrăgesc marca binecunoscută. Clipul va fi difuzat pe posturile TV Antena 3, Discovery, National Geographic, Money Channel, Realitatea TV şi Sport.ro.
Filmările pentru spot au durat două nopţi şi s-au folosit 3 locaţii din Bucureşti – proiectul rezidential Ibiza Sol, o reşedinţă privată iar pentru final a fost ales showroom-ul unui dealer Honda.
Alex Cernătescu, CEO and Creative Director – Infinit Solutions: “Am vrut să arătăm modul în care percepem relaţia dintre brand şi utilizator, micile satisfacţii pe care le oferă de multe ori acesta. Încercăm să depăşim clişee de genul masină+bagaje+copii=familie fericită în excursie, să arătăm şi celelalte aspecte prezente în viaţa unui posesor de automobil. Spotul porneşte astfel de la o idee simplă: toată lumea sărbatoreşte împreună cu Honda, iar dupa o zi plină maşinile îşi aduc singure proprietarii la o super petrecere-surpriză.”
Campania „Honda Anniversary” va fi de asemenea prezentă în print şi online şi va fi susţinută de o componentă de POS marketing la sediile dealerilor din toată ţara.
Hirotomo Kani – Preşedinte Honda Trading România declară: ”Sarbatorim 3 ani pe piaţa auto românească şi vrem ca atât deţinătorii cât şi viitorii posesori de automobile Honda să fie alături de noi. Am ales şi de această dată să realizăm o campanie integral dezvoltată aici, în România, semnată Infinit Solutions.”
Fondată în 1948, compania Honda este în prezent liderul mondial în producerea echipamentelor motorizate, oferind o gamă vastă de produse şi tehnologii. Honda se străduieşte să fie în continuare o companie pe care societatea şi-o doreşte, respectând angajamentele faţă de parteneri şi împărtăşeşte bucuria cu oamenii din toată lumea.
{mosloadposition user10}