Infinit Solutions semnează cea mai recentă campanie Honda Trading România, Eco Challenge, o competiţie organizată cu scopul de a aduce în atenţia şoferilor stilul ecologic de a conduce. Această campanie vine ca un răspuns al modului agresiv de a şofa al conducătorilor auto în general, cu un impact dăunător asupra mediului înconjurător.
Desfăşurată pe o perioadă de 3 luni (martie – mai), campania se adresează tuturor şoferilor din România, printr-o abordare educativă şi în acelaşi timp distractivă. Eco Challenge este o campanie interactivă ce susţine spiritul ecologic printre şoferi, realizată sub forma unei competiţii, cu scopul de a stârni interesul şoferilor atât pentru tema ecologiei, cât şi pentru tehnologia inovativă verde dezvoltată de către Honda.
„Honda Trading România a dorit o campanie prin care să obţină rezultate rapide, dar în acelaşi timp care să construiască în mintea publicului o imagine puternică a brandului, pentru a se diferenţia de competitorii săi şi pentru a-şi întări poziţionarea pe piaţă, şi anume "Maşini mai bune, pentru o lume mai bună". Suntem convinşi că prin campania Eco Challenge am reuşit să îndeplinim acest obiectiv”, a declarat Alex Cernătescu, Preşedinte/Director de Creaţie Infinit Solutions.
„Am fost plăcut impresionaţi de abordarea echipei Infinit Solutions şi de felul în care au pus în valoare atributele brandului nostru. Deocamdată putem măsura succesul campaniei în numărul neaşteptat de mare de concurenţi înscrişi în cadrul competiţiei pe plan naţional. Însă, ne dorim totodată să observăm şi în trafic, zi de zi, un mod mai puţin agresiv de a şofa, cu speranţa că vom adopta cu toţii un stil ecologic de a conduce, pentru un mediu mai curat”, a spus Alina Teodorescu, responsabil relaţii cu presa al Honda Trading România.
Campania Eco Challenge cuprinde un spot radio, materiale pentru punctele de vanzare, precum si organizarea evenimentului (competiţiei) şi comunicare online. De asemenea, campania Eco Challenge a fost susţinută şi prin activităţi de PR.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Ovidiu Repanovici – Marketing Manager Honda Trading România, Mihai Sandu – Marketing Executive, Honda Trading România, Alina Teodorescu – PR Honda Trading România, Oana Bernecher – Client Service Director Infinit Solutions, Răzvan Soroceanu – Account Executive Infinit Solutions, Bogdan Borascu – Strategic Planner Infinit Solutions, Andrei Cernătescu – BTL Director Infinit Solutions; Alex Cernătescu – Director de Creaţie Infinit Solutions, Alex Pascu – Art Director Infinit Solutions, Sorin Andreescu – Graphic Designer Infinit Solutions.
Infinit Holding s-a lansat în 2007 prin Infinit Solutions Interactive, una dintre cele mai prolifice şi mai inovatoare companii de profil, oferind servicii de web/creative design, online platform development, 3D artistic & professional creative services, communities development, direct marketing & CRM etc.; adăugând într-un timp foarte scurt şi diviziile de ATL, Media, BTL şi PR.
Portofoliul de clienţi Infinit Holding cuprinde brand-uri puternice, printre care: Austrian Village, British American Tobacco, Coca-Cola România, Cosmote, Domus Stil, Firenze Bank, Honda Trading Romania, LG, Mastercard, P&G, Porsche România, Red Bull, Romtelecom, Unilever, Volksbank etc.
Fondată în 1948, compania Honda este în prezent liderul mondial în producerea motocicletelor, automobilelor şi a echipamentelor motorizate, oferind o gamă vastă de produse şi tehnologii, incluzând motoare compacte, scootere, maşini sport şi roboţi umanoizi, cât şi avioane business şi noi forme de producere a energiei.
Anticipând nevoile societăţii şi ajutând oamenii să îşi împlinească visele, Honda se străduieşte să fie în continuare o companie pe care societatea şi-o doreşte, respectând angajamentele faţă de parteneri şi împărtăşind bucuria cu oamenii din toată lumea.
{mosloadposition user10}