Infinit Solutions semnează campania națională Anul Honda în zodiacul auto, ce rulează începând cu ianuarie 2010. Campania este susținută și de o componentă online puternică, OOH în stațiile Rompetrol din toată țara, materiale POSM în centrele Honda din România și spoturi radio difuzate la Kiss FM și Radio ZU.
Alex Cernătescu, President & CEO Infinit Solutions declară: „Începem anul cu o campanie optimistă și o ofertă pe măsură pentru iubitorii Honda. 2010 demarează în forță, iar asocierea cu astrologia subliniază pozitivismul de care dăm dovadă. Anul Honda în zodiacul auto îmbină cu success zona rațională, pragmatică reprezentată prin ofertele disponibile, cu cea emoțională într-o perioadă în care astrologia este foarte în vogă.“
Campania Anul Honda în zodiacul auto are la bază cele mai sigure predicții ale anului în ceea ce privește achiziționarea noii mașini, si, de ce nu, aduce beneficii innoirii parcului auto. Cu declinări pe Internet, Radio, POSM și OOH campania de comunicare se desfășoară în perioada ianuarie – 30 aprilie.
Ovidiu Repanovici – Sales&Marketing Director Honda Trading România: “Dorim să începem anul cu o serie de oferte atractive – astfel, plecând de la o poziţionare clar definită am creat un concept incitant, optimist, care să poată exprima cât mai concret propunerea noastră. De asemenea subliniază caracterul avangardist al brandului prin includerea în vizualurile campaniei a codurilor QR, ce trimit vizitatorii direct pe pagina de oferte de pe site-ul Honda, printr-o simplă scanare a acestora cu telefonul mobil.”
Echipa Infinit Solutions implicată pe toată durata campaniei este formată din: George Man – Client Service Director; Razvan Soroceanu – Account Executive; Cristian Pavel – Interactive Account Manager; Vlad Soroceanu – Interactive Flash Developer; Adrian Curcan – Graphic Web Designer; Alexandru Gheorghe – Art Director; Alexandru Vrabiescu – Copyrighter.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}