Plaza România, împreună cu Infinit Solutions, au lansat pentru toți iubitorii fotbalului, dar mai ales pentru doamnele și domnișoarele care le sunt alături, platforma online plazafotbal.ro.
Această platformă s-a născut ca principal vehicul de comunicare al campaniei derulate de-a lungul verii în Plaza România și având ca punct central Campionatul Mondial de Fotbal. Campania a fost dezvoltată din punct de vedere strategic, creativ și implementare de către agenția de publicitate Propaganda, partea de strategie si implementare online fiind realizată de Infinit Solutions.
În timpul partidelor de shopping, partenerii doamnelor au putut viziona relaxaţi meciurile la cele mai înalte condiţii tehnice într-un decor special amenajat în Rotonda centrului comercial. Sau și-au putut petrece timpul concurând la jocuri cu premii instant, puse la cale de către gazda evenimentelor. Evident, atât concursurile cât şi premiile au avut mare legătură cu fotbalul.
Anda Marinescu, Director de Marketing Anchor Grup: “Ştim că de multe ori meciurile de fotbal nu au aceeași savoare pentru femei cum au pentru barbați, dar știm și că shopping-ul trezeşte sentimente similare. Campionatul Mondial devine astfel o oportunitate pentru toți. Amatori de fotbal sau nu – toată lumea are acum parte de surprize: zona VIP pentru cei care vor să urmarească meciurile și cupoane de cumpărături pentru cei pasionați de shopping.”
Totodată, site-ul realizat de Infinit Solutions subliniază câteva dintre preocupările predominant masculine legate de fotbal: pronosticuri, pariuri, culorile echipelor participante la campionat. Printr-un design simplu și actual, platforma asigură o experiență utilă și placută vizitatorilor și beneficiază de o structură intuitiva și de o interfață prietenoasă, cu accent pe culoare și informaţie.
Alex Cernătescu, CEO Infinit Solutions: “Chiar dacă echipa României nu participă la Campionatul Mondial, interesul pentru fotbal rămane foarte ridicat. Împreună cu partenerii noștri de la Propaganda am decis sa adoptăm o altă abordare, complet nouă, în care femeile să fie motorul principal, iar activitățile să fie dedicate în special orizontului lor de așteptare. Astfel, a prins contur ideea unei platforme simple care are pune accentul pe o ecuație simplă, dar revelatoare: femeile iubesc shoppingul, bărbații iubesc fotbalul, iar Plaza România a găsit mixul perfect pentru a îi face pe amândoi fericiți. Și el și ea pot paria pe echipa preferată, pot rezerva locuri pentru vizionarea meciurilor în zona VIP sau pot câstiga diverse premii specifice interesului fiecaruia. Dacă accesați plazafotbal.ro, veți vedea exact oportunitățile puse la dispoziție de Plaza România în acest sens.”
Platforma Plazafotbal.ro a fost disponibilă pe toata durata Campionatului Mondial, asigurând o conexiune directă cu toți amatorii de fotbal și shopping. Rețelele sociale sunt de asemenea un element esențial în comunicarea proiectului, update-uri constante fiind postate atât pe Facebook cât și pe twitter.