Hilton Worldwide şi International Youth Foundation lansează un apel la nivelul întregii industrii, pentru a preveni împreună fenomenul de “pierdere a unei generaţii”
Într-un moment în care peste 75 de milioane de tineri nu îşi pot găsi un loc de muncă, iar mulţi alţii sunt angajaţi pe posturi inadecvate pentru pregătirea lor, investiţiile în oportunităţi pentru tineri nu reprezintă doar un element critic al dezvoltării, ci şi o strategie de creştere pentru afacerile din întreaga lume. Ca răspuns la această provocare, Hilton Worldwide a anunţat astăzi în cadrul World Economic Forum o Carta Albă, un raport cu propuneri de acţiune comandat de International Youth Foundation (IYF), care prezintă soluţii pentru şomajul în rândul tinerilor – o problemă pe care industria globală a ospitalităţii este echipată în mod unic să o rezolve. De asemenea, compania a anunţat lansarea Bright Blue Futures, un angajament la nivel global pentru dezvoltarea tinerilor din întreaga lume, derulat sub conducerea brandului său reprezentativ, Hilton Hotels & Resorts.
Raportul intitulat Creating Opportunities for Youth in Hospitality (Crearea de oportunităţi pentru tineri în industria ospitalităţii), pune în evidenţă problemele economice şi sociale cu care se confruntă tinerii din întreaga lume şi principalele aspecte care trebuie abordate pentru a le rezolva. Apelând la informaţii acumulate prin parteneriatul său cu Hilton Worldwide, IYF prezintă un plan de acţiune pentru întreaga industrie a ospitalităţii care se concentrează pe crearea de trasee profesionale pentru această forţă de muncă emergentă, acoperind astfel şi nevoile critice de noi angajaţi ai industriei.
“Avem şansa uriaşă de a împiedica pierderea unei întregi generaţii de tineri, dacă îi ajutăm să dobândească pregătirea profesională şi competenţele de viaţă de care au nevoie pentru a se bucura de succes la locul de muncă şi nu numai acolo,” a declarat Christopher J. Nassetta, Preşedinte şi CEO, Hilton Worldwide. “Din poziţia noastră de lideri ai uneia dintre cele mai mari industrii din lume, considerăm că este un imperativ al afacerii şi o responsabilitate a noastră să dezvoltăm soluţii care să ne protejeze viitorul comun.”
Conform IYF, există puţine alte industrii ale căror resurse, experienţe şi trasee profesionale să fie la fel de relevante pentru abordarea problemelor cu care se confruntă tinerii din ziua de azi şi puţine alte industrii care să se bazeze atât de mult pe o forţă de muncă instruită, în toate regiunile lumii. Se estimează că numai sectorul de turism şi călătorii, care în sine are 255 de milioane de angajaţi la nivel global, va genera 73 de milioane de noi locuri de muncă până în 2022.
“Problema găsirii unor locuri de muncă pentru tineri nu va fi rezolvată de o singură companie sau de o singură industrie,” a declarat William S. Reese, Preşedinte şi CEO, International Youth Foundation. “Acest raport şi poziţia de lider a Hilton Worldwide oferă o bază esenţială pentru modul în care companiile din industria ospitalităţii pot răspunde strategic la dezvoltarea tinerilor de astăzi, susţinându-şi în acelaşi timp şi obiectivele de afaceri. IYF aşteaptă cu nerăbdare să colaboreze şi cu alte sectoare, cum ar fi industriile de retail şi IT&C, pentru a aborda împreună problemele tinerei generaţii într-o manieră integrată şi sustenabilă.”
Raportul Creating Opportunities for Youth in Hospitality cheamă la o colaborare susţinută între companii, guverne şi comunitatea ONG, pentru a face faţă, cu eforturi unite, acestei probleme a angajării forţei de muncă tinere, prezentând un îndemn la acţiune în trei puncte pentru companiile din industria ospitalităţii, la nivel mondial:
1. Conceperea la nivel de companie a unei strategii relevante şi pe termen lung pentru dezvoltarea tinerilor
2. Susţinerea progresului la nivelul întregii industrii, prin împărtăşirea celor mai bune practici, care să le permită tinerilor să recupereze decalajele existente
3. Evaluarea rezultatelor şi urmărirea progreselor stabilite în comparaţie cu obiectivele propuse pentru dezvoltarea tinerilor – obiective care să fie relevante pentru industria ospitalităţii, dar şi pentru societate, ca întreg
Hilton Worldwide extinde oportunităţile pentru tineri prin parteneriatul său global cu IYF, dezvoltând iniţiative regionale de angajare a tinerilor şi prin programe extinse la nivelul întregii companii. Coordonarea acestor eforturi este realizată de către Hilton Hotels & Resorts prin Bright Blue Futures, un program global care îşi propune să ajute tinerii să obţină stabilitate şi speranţă prin educaţie, dezvoltarea unor abilităţi de viaţă, pregătire profesională şi angajare. Membri ai Hilton Hotels & Resorts din 550 de comunităţi din 80 de ţări susţin programul Bright Blue Futures, care răspunde apelului IYF la acţiune, pentru ca întreaga industrie să îşi folosească experienţa şi activele hoteliere abordând problemele cu care se confruntă tinerii.
“Compania noastră oferă o combinaţie unică de resurse, experienţă şi trasee profesionale, foarte potrivită pentru a-i ajuta pe tineri,” a declarat Rob Palleschi, Global Head, Hilton Hotels & Resorts. “Suntem mândri de ceea ce fac zi de zi membrii echipelor noastre de pe întregul glob pentru a-i susţine pe tineri prin programul Bright Blue Futures.”
Pe lângă aceste iniţiative, Hilton Worldwide susţine IYF în dezvoltarea unui set de instrumente de raportare la nivel global, printre care şi Global Youth Wellbeing Index and Hospitality Industry Impact Framework, care abordează direct apelul raportului la implicare responsabilă şi asigurarea instrumentelor necesare pentru evaluarea nivelului tinerilor, de-a lungul timpului. Se estimează că aceste instrumente vor contribui la stimularea interesului şi investiţiilor realizate pentru dezvoltarea tinerilor.
Mai multe informaţii despre implicarea la nivel global a Hilton Worldwide în crearea de oportunităţi pentru tineri, precum şi o copie completă a raportului Creating Opportunities for Youth in Hospitality sunt disponibile pe hiltonworldwide.com/youth. Aflaţi mai multe despre programul Bright Blue Futures vizitând youth.hilton.com.
Despre Hilton Worldwide
Hilton Worldwide este una dintre cele mai mari companii hoteliere din lume, care cuprinde sectorul serviciilor de cazare, începând cu hotelurile si statiunile de lux si terminând cu apartamente pentru sejur prelungit şi hoteluri cu preţuri medii. Timp de 93 de ani, Hilton Worldwide a oferit oamenilor de afaceri şi turiştilor cele mai bune condiţii de cazare, servicii, facilităţi şi avantaje. Compania este dedicată continuării tradiţiei sale de a oferi experienţe de neuitat oaspeţilor săi, prin intermediul brandurilor sale globale. Acestea cuprind peste 3.900 de hoteluri şi 640.000 de camere in 91 de ţări, incluzând Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton şi Hilton Grand Vacations. De asemenea, compania gestioneaza programul de fidelizare Hilton HHonors®. Pentru mai multe informaţii despre companie, vă rugăm să vizitaţi: www.hiltonworldwide.com.
Despre International Youth Foundation
International Youth Foundation (IYF) investeşte în potenţialul extraordinar al tinerilor. Înfiinţată în 1990, IYF clădeşte şi menţine o comunitate mondială de afaceri, guverne şi organisme ale societăţii civile care îşi propun să le confere tinerilor forţa de a fi cetăţeni sănătoşi, productivi şi implicaţi. Programele IYF sunt adevărate catalizatoare ale schimbării, care îi ajută pe tineri să obţină o educaţie de calitate, să dobândească abilităţile necesare pentru găsirea unui loc de muncă, să facă alegeri sănătoase şi, la rândul lor, să îşi ajute comunităţile să evolueze. Pentru mai multe detalii, accesaţi www.iyfnet.org/.