Campaign Romania sustine cele mai importante festivaluri internationale de publicitate din Europa
In ultimul timp agentiile de publicitate din Romania s-au intors cu premii substantiale de la festivalurile internationale importante: GMP a adus primul Leu pentru creatie, Starcom a venit cu primul Leu pentru Media, iar McCann Erickson este premiata de ceva timp la NY Fest si Golden Drum. In acest context, festivalurile internationale de publicitate vizeaza tot mai mult industria romana de comunicare si isi cauta parteneri media relevanti pentru promovare pe piata locala. Campaign Romania este partener media exclusiv pentru Romania in 2007 al festivalurilor internationale Epica, Meribel si Central Europe Cristal Awards si singura publicatie destinata industriei de marketing si comunicare din Romania care a sustinut Cannes Lions si care sprijina editia din acest an a Festivalului Golden Drum din Portoroz. In juriul Epica 2007 se va afla pentru prima oara un jurnalist roman si va reprezenta Campaign Romania.
Prin aceste parteneriate exclusive revista isi confirma statutul de cea mai importanta revista de media, marketing, publicitate si PR de pe piata locala: “Ne onoreaza increderea si sustinerea oferita de aceste institutii de prestigiu, cu atat mai mult cu cat ele reprezinta o recunoastere a valorii publicatiei noastre”, precizeaza Romanita Oprea, redactor sef Campaign Romania.
In urma cu cateva luni, Campaign Romania a fost contactata de Andrew Rawlins, Presedintele Festivalului Epica, cu propunerea de a sustine festivalul: “Intotodeauna am primit lucrari bune din Romania, dar pana in momentul de fata nici un jurnalist roman nu a fost prezent in juriu. Din acest motiv, am cerut opinia oamenilor de creatie consacrati pentru a afla care este cel mai bun titlu care ar putea reprezenta Romania in juriul Epica si am ajuns astfel la Campaign Romania. Un alt argument pentru care am ales Campaign Romania este si legatura lui cu Haymarket, acest lucru dovedeste ca puneti mare pret pe creativitate.” declara Rawlins.
Anul acesta, festivalul de publicitate Cannes Lions a adus performante importante pentru publicitarii romani, cu atat mai surprinzatoare cu cat foarte putini au fost cei din industrie care le-au preconizat: “Romania a avut niste rezultate extraordinare la Cannes. Au venit primele premii, am avut cel mai mare numar de studenti si am dublat numarul de participanti – de la 40 la 80. Nimic n-ar fi realizabil, daca n-am avea parte de suportul, intelegerea si deschiderea partenerilor nostri, iar in economia tuturor aliantelor media, BMG joaca un rol special. ” sustine Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions.
Tot in contextul alegerii celor mai potriviti parteneri pentru promovare, Ales Pavlin, presedinte festival Golden Drum declara: “Nu este nevoie sa cauti partenerul potrivit. Partenerii potriviti te vor gasi pe tine. Golden Drum nu are nevoie de partenerii media care nu au auzit de el, nu sunt interesati de activitatile lui si nu sunt populari in mediile lor de activitate. Campaign este parte din noua imagine pe care participantii din Romania si-au creat-o la Golden Drum si are caracteristicile acesteia: dinamism, cateodata agresivitate, optimism, spiritualitate si prietenie” .
Pentru anul in curs dar si pentru anul urmator, Campaign Romania isi propune sa mentina colaborarile deja existente si sa sustina si alte evenimente cu importanta reala pentru piata de comunicare locala si internationala.
{mosloadposition user10}