Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Indrazneste sa fii ce vrei sa fii!

BRD și Leo Burnett România continuă tradiția spotului din noaptea de Revelion

Fiecare început de an poate fi noul început al fiecăruia dintre noi. Este momentul în care ne ascultăm ambițiile, visurile și planurile și le alegem pe cele ce spun cel mai mult despre noi în anul ce vine.

Mesajul spotului BRD, semnat de Leo Burnett România și lansat în noaptea de Revelion, nu seamănă cu headline-urile sobre cu care ne-au obișnuit băncile românești. Însă “curajul de a fi ce vrei să fii”, dezvoltarea noastră personală, face parte din ADN-ul valorilor BRD.

Este al doilea an consecutiv în care BRD și Leo Burnett România lansează pe 1 ianuarie, imediat după miezul nopții, un mesaj de inspirație personală. BRD are ambiția să marcheze fiecare început de an, iar anul acesta a ales s-o facă într-un mod inedit, printr-un musical.

“Începutul de an este momentul fiecăruia de restart. De refresh, cu ambiții și visuri noi. Între atâtea planuri și alegeri de făcut, doar hotărârea este aceea care le poate duce la îndeplinire. Și acest lucru încearcă să transmită această campanie – să inspire să îți propui ceva pentru anul ce abia a început și apoi să îți urmezi acel plan. Nu poți ajunge prea departe dacă nici măcar nu ți-ai propus ceva. “D-ul” din BRD înseamnă dezvoltare. A venit momentul să însemne și dezvoltare personală.” – Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer, Leo Burnett România

“În ritmuri de bossa-nova și într-un decor glam, spotul dramatizează de fapt o temă serioasă și profundă – puterea de a alege cea mai bună variantă a noastră de a fi”, spune Radu Olteanu, copywriter Leo Burnett România.  Maria, protagonista musical-ului, ne ia martori ai ambițiilor ei de om tânăr, puternic și optimist, ea își trăiește cu pasiune și energie planurile, alegerile și visele, iar cu atitudinea potrivită, viața ei se transformă în spectacol.


“Este un proiect ce deja a devenit o tradiție. Ideea celei de-a doua campanii de imagine BRD-Groupe Société Générale ce se lansează pe 1 ianuarie este una simplă: într-o lume plină de oportunități, tu devii rezultatul propriilor tale alegeri. Iar la începutul anului, toată lumea vrea să schimbe ceva în viață și își fixează planuri. Așa că, alege ce vrei să fii și fii! Îndrăznește!” – Cozmin Ezaru – Senior Art Director, Leo Burnett România

Un mesaj atât de ambițios avea nevoie de o producție pe măsură. Stilul cinematografic, imagistica spectaculoasă în nuanțe roșu-oranj, inspirată din capodopera lui Baz Luhrmann, Moulin Rouge, coregrafia minuțioasă, toate s-au împletit armonios în regia lui Bruce Parramore, un specialist al musical-urilor. Filmările au avut loc în locațiile generoase ale Hotelului Boulevard și au fost posibile mulțumită energiei și entuziasmului unei echipe de aproape 100 de persoane. Spotul o are protagonistă pe actrița Anca Florescu, pe care am văzut-o în “Și caii sunt verzi pe pereți” sau “Ceva bun de la viață”. În spot îi regăsim și pe dansatorii din echipa coregrafului Răzvan Mazilu și pe muzicienii de top din Bucharest Jazz Orchestra. Ana Odagiu, actriță și cântăreață, participantă la Vocea României, i-a împrumutat puternica voce Mariei, un ingredient perfect pentru un musical autentic.

“Ideea de musical se leagă de o experiență recentă a noastră din zona teatrului. BRD a ales să fie partenerul “West Side Story”, unul dintre cele mai bune spectacole puse în scenă în ultimii ani în România, un spectacol sold out peste tot unde a fost prezentat – la Teatrul Odeon din București și la FITS Sibiu – cu o nouă generație de actori, extraordinar de talentată, în regia excelentă a lui Răzvan Mazilu. Succesul acestui spectacol a inspirat după aceea într-o oarecare măsură și demersurile noastre de comunicare, pentru că ne place și vrem să fim în pas cu o societate românească într-o schimbare profundă, condusă de o generație energică, neliniștită, dornică să schimbe lucruri și, la urma-urmelor, dornică să fie fericită, o generație față de care avem o responsabilitate importantă. Maria reflectă această stare de spirit: pe de o parte, responsabilitatea noastră, pe de alta – suflul noii generații, care contribuie la reînnoirea societății în care trăim și la starea noastră, a tuturor, de bine.” – Flavia Popa, Secretar general – BRD Groupe Societe Generale

Echipa Leo Burnett România:
Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer; Radu Olteanu – Senior Copywriter; Cosmin Ezaru – Senior Art Director; Ada Mușat – Copywriter; Alexandru Cristea – Art Director; Irina Becher – Creative & Business Development Director; Ioana Carp – Brand Communication Manager; Adela Sescu – Brand Communication Executive; Sorin Deleanu – Producer.

Echipa Producție:
Director: Bruce Parramore;
Co-director: Barbara Borkala;
Local Art Director: Camelia Tutulan;
Wardrobe Stylist: Rovena Andrei;
Producer Saga Film: Răzvan Cliza;
Compozitori: Andrei Ungureanu, Dragoș-Florian Crifca, Mihai Pop, Claudiu-Florian Purcărin;
Voce: Ana-Livia Odagiu;
Textieră:  Theea Eliza Miculescu;
Trompetiști: Clipa Radu, Arcus Alexandru, Cuni Padron Harvis;
Fotograf: Răzvan Cliza

Echipa BRD:
Anca Dumitru – Communication Project Manager; Luiza Vrînceanu – Brand Communication Manager

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.