Indoor Media, companie a trustului MediaPro, isi extinde reteua de locatii cu unul dintre cele mai moderne centre de fitness si wellness din Bucuresti – LarKoti.
Din reteaua Indoor Media fac parte 75 de sali de fitness premium si high class, ceea ce asigura o acoperire de 85% in Bucuresti. Pe o suprafata de 3.500 mp, LarKoti este cel mai mare centru fitness si wellness cu activitati inedite si peste 50 programe de fitness. Indoor Media foloseste ca mijloace de expunere in interiorul acestui centru atat panouri publicitare cat si plasma displayuri de mari dimensiuni – 127 cm diagonala, amplasate in locuri cu maxima vizibilitate. Indoor Media este prezenta pe piata romaneasca de indoor advertising din august 2004 si activeaza in Bucuresti mai multe medii – sali de fitness premium, mediul universitar (camine si corpuri de invatamant) si cinematografe. Incepand cu luna decembrie 2007 compania a intrat pe un nou mediu – ofera panotaj in 35 dintre liceele bucurestene, exinzandu-si astfel numarul de locatii din portofoliu. Este un mediu nou in portofoliul Indoor Media ce ofera un target propice pentru o comunicare dinamica, inovativa si neconventionala.
Proiectele speciale neconventionale reprezinta o modalitate usoara de a captiva targetul vizat si de a te diferentia. Acesta este motivul pentru care Indoor Media vine in intampinarea clientilor cu o serie de propuneri de proiecte speciale neconventionale ce aduc un plus campaniilor de panotaj sau de spot broadcasting.
{mosloadposition user10}