Indoor Media, companie a trustului MediaPro, detine un mediu foarte eficient de expunere – salile de fitness.
Conform unui studiu de cercetare cantitativa realizat de ISRA Center Marketing Research pe salile de fitness, a rezultat ca impactul materialelor publicitare este foarte puternic. Oamenii care vin la sala sunt activi, dinamici, educati, preocupati de conditia lor, cu venituri medii si mari. Rata de retinere a mesajului este foarte mare, datorita timpului de expunere mare (o sedinta de fitness dureaza ~ 90 min). Sala de fitness reprezinta un mediu propice pentru diverse proiecte speciale (sampling, distributie pliante; branding oglinzi, echipamente sportive sau aparate de exercitii) care ofera un plus de valoare campaniei desfasurate prin panotaj sau spot broadcasting. Majoriatea persoanelor intervievate au mentionat ca atunci cand merg la sala de fitness observa in foarte mare masura materialele publicitare prezentate. Acestia sunt atenti la informatiile prezentate si le considera un mijloc bun de informare.
Ca si pozitionare, sala de fitness a fost mentionata pe locul 1 de aproximativ jumatate dintre respondenti (44,2%) ca fiind locul perfect de pozitionare a materialelor publicitare, pe locul doi aflandu-se vestiarele.
Peste o treime dintre repondenti (33,9%) prefera plasma displayurile ca mijloc de prezentare al materialelor publicitare, in timp ce peste jumatate dintre intervievati (54,7%) prefera atat plasma displayurile cat si panourile publicitare ca modalitate de prezentare a reclamelor.
Din reteaua Indoor Media fac parte 75 de sali de fitness premium si high class, ceea ce asigura o acoperire de 85% in Bucuresti. Indoor Media detine si Top Fitness TV reteaua formata din 118 plama displayuri amplasate in 55 de sali de fitness.
De asemenea, compania activeaza in Bucuresti si pe alte medii – mediul universitar (camine si corpuri de invatamant) licee si cinematografe.
{mosloadposition user10}