Indoor Media, divizie a trustului MediaPro, aniverseaza 3 ani pe piata de publicitate indoor.
Indoor Media a intrat pe piata publicitatii indoor in august 2004, iar in aprilie 2006 a devenit parte a trustului MediaPro. In cei 3 ani de existenta, Indoor Media si-a concentrat eforturile pentru alcatuirea unui portofoliu de locatii premium, care sa aduca in atentia potentialilor consumatori produsele si serviciile clientilor sai. Detinem un portofoliu impresionant de clienti printre care se numara cei mai importanti playeri din piata de bauturi, de telefonie mobila, produse de larg consum, auto, beautycare etc. Publicitatea indoor este apreciata la nivel international ca fiind cea mai eficienta forma neconventionala de publicitate, devenind din ce in ce mai solicitata si in Romania. In acest context, Indoor Media isi propune sa ofere mai mult decat simple spatii publicitare, venind in sprijinul clientilor sai cu proiectele speciale neconventionale care vin in completarea campaniilor de panotaj. Piata indoor este tanara si se afla intr-o continua extindere, fapt ce genereaza diverse oportunitati de extindere a businessului. Pe viitor vom merge pe o apropiere de subiectii mesajului publicitar, iar linia generala va fi aceea de a obtine o targetare foarte precisa.
Oferim servicii de publicitate pe trei medii – in cluburi de fitness premium, in camine, campusuri universitare si in cinematografe.
Reteaua noastra este formata din peste 75 de cluburi de fitness premium ceea ce ne asigura o acoperire de 85% in salile din Bucuresti. In mediul universitar – camine si campusuri universitare detinem o retea formata din peste 111 locatii, iar doua dintre cele mai importante cinematografe din Bucuresti – Hollywood Multiplex Bucuresti Mall si CinemaPRO completeaza cu 11 locatii portofoliul nostru.
Ca mijloace de expunere folosim pe langa cele peste 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV – o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe.
Inca de la inceput, compania a adoptat o politica de extindere fiind constant receptiva la proiecte cat mai interesante care sa garanteze transmiterea mesajului cu un impact maxim asupra cosumatorilor vizati. Pe viitor vom pastra un trend de diversificare si ne vom orienta spre noi medii de nisa.
{mosloadposition user10}