Lansarea Hotpoint|Ariston confirmă strategia de dezvoltare a Indesit Company
În cadrul unei conferinţe de presă desfăşurate astăzi, Indesit Company, şi-a prezentat strategia pe termen mediu în cadrul căreia a subliniat că marca Indesit va căpăta o pondere şi mai mare în portofoliul companiei.
Cu această ocazie compania a anunţat că mărcile Hotpoint şi Ariston vor forma marca Hotpoint|Ariston, combinând potenţialul internaţional al mărcii britanice cu tradiţia şi stilul mărcii italiene, pentru consolidarea poziţiei pe segmentul premium.
Indesit Company ocupă în prezent poziţia a doua pe piaţa producătorilor de aparate electrocasnice din România în ceea ce priveşte vânzările volumice cu o cotă de piaţă de 24,6%, în creştere cu 5,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Lansarea noului brand Hotpoint|Ariston are ca scop îmbinarea dintre noutatea mărcii Hotpoint, lider de peste 30 de ani în Marea Britanie, cu patrimoniul deja dobândit al mărcii Ariston pe piaţa europeană şi în special cea italiană.
Acest moment va marca şi o modificare a scopurilor strategice ale companiei atât pentru brandurile Indesit cât şi pentru nou-lansatul Hotpoint|Ariston. Ca venituri din vânzări, Indesit Company îşi propune să crească procentajul din vânzările aferente mărcii Indesit şi influenţa acestuia asupra veniturile grupului, de la 45% cât este în prezent la 60%, iar în ceea ce priveşte brandul Hotpoint|Ariston să-i păstreze şi să-i consolideze poziţia pe segmentul mediu-high în concordanţă cu realităţile pieţei de electrocasnice internaţionale la ora actuală.
Strategia companiei prin introducerea mărcii Hotpoint|Ariston are ca fundament întreaga gamă de produse Ariston care va fi re-branduită, precum şi lansări de noi produse la cel mai înalt grad de inovaţie şi competitivitate.
Indesit Company doreşte să reconfirme orientarea către inovaţia continuă a produselor, fapt care îmbunătăţeşte timpul de rotaţie al produselor de la raft şi veniturile marginale ale comercianţilor.
“Contopirea dintre Hotpoint şi Ariston” declară Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentală in cadrul Indesit Company, “este o evoluţie naturală dacă luăm în considerare asemănările dintre cele două mărci în ceea ce priveşte poziţionarea, valorile mărcii şi comunicarea. Această decizie este un semnal puternic destinat pieţei legat de noua noastră strategie, de a oferi o vizibilitate maximă pe piaţă unui brand şi unei game de produse, rezultatul unor investiţii majore în inovare şi comunicare”.
Evenimentul de lansare organizat la Bucureşti demonstrează în acelaşi timp creşterea importanţei pieţelor de vânzări din estul Europei în general şi România în particular, pentru producătorul italian de electrocasnice.
În România, unde segmentul premium este încă redus, marca Ariston a înregistrat anul trecut vânzări de peste 11 milioane de euro, dintre care 43% sunt reprezentate de aparatele electrocasnice încorporabile.
Pentru acest an compania estimează o creştere de 15% a segmentului premium.
{mosloadposition user10}