De la începutul acestui an, elementele de imagine corporate ale Indesit au fost modificate pentru a reflecta cât mai bine dezvoltarea și evoluția companiei la nivel internațional
Anul 2008 a adus o schimbare la nivelul elementelor de identitate corporate ale Indesit Company.
Cea mai importantă modificare a identității companiei a avut loc la nivelul logo-ului, care a fost actualizat astfel încât să reprezinte cât mai bine creșterea organică a Grupului și spiritul inovator care caracterizează Indesit Company. “Grupul Indesit s-a dezvoltat foarte mult la nivel internațional, fiind recunoscut ca una dintre cele mai inovatoare companii în domeniul electrocasnicelor, de aceea schimbarea la nivelul imaginii este una firească, aceasta reflectând caracterul dinamic al companiei și valorile Indesit”, declară Rodica Stere, Marketing Manager al Indesit Company România.
Noua identitate a companiei va aduce schimbări ale logo-ului, la nivelul formei și al culorilor, precum și ale tuturor materialelor utilizate în comunicarea corporate, dar nu va modifica imaginea produselor companiei, a cataloagelor de prezentare, a broșurilor sau materialelor promoționale.
Schimbarea nu a vizat nici modificarea numelui companiei, a misiunii și viziunii acesteia, sau a valorilor Indesit: inovație, respect, ambiție, autenticitate. Activitatea companiei va avea, în continuare, în centru aceeași viziune: succesul în afaceri nu poate fi atins în lipsa unei implicări sociale și a angajamentului în dezvoltarea comunității. Misiunea companiei rămâne aceea de a veni în ajutorul clienților săi prin fiecare produs și serviciu lansat.
{mosloadposition user10}