P&G colaborează cu designerul Alexandru Nimurad pentru a oferi femeilor încredere în frumuseţea lor, în campania “Încrezătoare din cap până-n picioare”
Procter &Gamble România lansează în luna mai campania “Încrezătoare din cap până-n picioare”, prin care doreşte să încurajeze femeile să se bucure de frumuseţea lor. Împreună cu talentatul designer Alexandru Nimurad, P&G a creat pentru această campanie o serie de tricouri statement, cu mesaje personalizate, care încurajează femeile să poarte cu mândrie cel mai frumos accesoriu – încrederea în sine.
Campania se va desfăşura în perioada 20 mai – 31 iulie în toate hypermarketurile Cora din România, care devin Zona de Încredere, pe întreaga perioadă a campaniei. Astfel, pentru orice achiziţie de produse selectate, cu o valoare totală de 29 RON, clienţii vor primi automat un produs P&G cadou. Pentru achiziţiile care depăşesc 55 RON, fiecare client va primi cadou un tricou semnat de designerul Alexandru Nimurad.
Brandurile P&G incluse în campanie fac parte din gama de îngrijire personală:
· Îngrijire feminină: Always Night şi Always SuperPlus
· Îngrijirea părului: Head & Shoulders, Pantene, Wellaton, Wellaflex
· Îngrijire orală: Oral-B Power, Blend-A-Med Clinic Line, Blend-A-Med 3D White Luxe
· Frumuseţe: Venus Systems.
Astfel, sub sloganul “Încrezătoare din cap până-n picioare”, P&G încurajează clienţii să încerce produsele sale de beauty, care oferă performanţe superioare şi asigură de la prima utilizare rezultate suprinzătoare, oferind mai multă încredere femeilor din România.
Alexandru Nimurad este designerul român realizator al proiectului “Untamed Skin – The Romanian Blouse”, proiect câştigător a trei premii Special Mention în cadrul festivalului London Fashion Week 2015, pentru categoriile Best Designer, Best Exhibition, Best Curator.
Pe parcursul campaniei, vor fi oferite 5000 de produse P&G şi 5000 de tricouri de designer.
Regulamentul complet al campaniei poate fi consultat aici.