De 1 aprilie, românii au rămas alături de Antena 1, postul conducând clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile şi pe toate targeturile relevante. Observatorul dimineţii, Mireasă pentru fiul, Observator 16 şi Acces Direct s-au situat şi ieri în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targetului comercial al staţiei, 18-49 urban.
Românii au preferat şi ieri producţiile Antenei 1, postul cucerind clasamentul de audienţã la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.2% şi o cotã de piaţã de 15.9% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. Şi la nivelul targetului all urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, pentru ca poziţia secundã sã fie ocupatã de aceastã datã de Kanal D, în vreme ce Pro Tv a ocupat abia cea de-a treia poziţie în clasamanent.
18-49 Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.2 |
15.9 |
178 |
Pro TV |
3.2 |
15.7 |
175 |
|
Kanal D |
2.4 |
11.9 |
133 |
|
Prima TV |
0.8 |
3.8 |
43 |
|
Acasa |
0.8 |
3.7 |
42 |
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Whole Day (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.3 |
14.1 |
346 |
Kanal D |
3 |
13 |
318 |
|
Pro TV |
3 |
12.9 |
315 |
|
Antena 3 |
1.6 |
6.6 |
163 |
|
Acasa |
0.8 |
3.3 |
81 |
Încă de la primele ore ale dimineţii, telespectatorii au ales Antena 1, jurnalul de ştiri de la ora 6, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul mai multor categorii de public. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat un rating de 2.8% şi o cotã de piaţã de 26.5% la nivelul targetului 18-49 urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat 2.4% rating şi 23.2% cotã de piaţã.
Cel mai iubit realityshow matrimonial din România îşi confirmă şi el statutul. Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea înregistrând ieri o cotã de piaţã de 28% şi un rating mediu de 4.7% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de 7.5% şi un rating mediu de doar 1.3 procente. Şi la nivelul targetului all urban, emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a fost preferata celor mai mulţi români.
18-49 Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Mireasa pentru fiul meu DA (13:58-16:00) |
Antena 1 |
4.7 |
28 |
261 |
Pro TV |
1.3 |
7.5 |
70 |
|
Kanal D |
1.1 |
6.5 |
60 |
|
Acasa |
0.9 |
5.6 |
52 |
|
Antena 3 |
0.5 |
3.2 |
30 |
Pe primul loc în preferinţele românilor din mediul urban au rămas şi jurnalele de ştiri de peste zi, Observator 16 aducând în faţa micilor ecrane aproape 200.000 de telespectatori din targetul comercial al staţiei. Astfel, jurnalul prezntat de Mihaela Cãlin a înregistrat un rating mediu de 3.5% şi o cotã de piaţã de 19.5% la nivelul targetului 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Kanal D cu 2.4% rating şi 13.4% cotã de piaţã.
Antena 1 şi-a devansat principalul competitor şi în intervalul 17-19, Simona Gherghe aducând în faţa micilor ecrane cei mai mulţi telespectatori din rândul targeturilor 18-49 urban, all urban şi naţional. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.5% şi 18.7% cotã de piaţã la nivelul targetului 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 4.3% şi o cotã de piaţã de 18%.
18-49 Urban |
|||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
||
Acces Direct (16:57-18:58) |
Antena 1 |
4.5 |
18.7 |
250 |
|
Pro TV |
4.3 |
18 |
240 |
||
Kanal D |
1.8 |
7.7 |
102 |
||
Prima TV |
1.4 |
5.6 |
75 |
||
Acasa |
0.9 |
3.8 |
51 |
De ziua Pãcãlelilor, românii au gustat glumele atent plãnuite de campionul divertismentului, Dan Negru, aproape un milion de telespectatori din mediul urban urmãrind ieri searã, în minutul de aur, 21:42 cea mai nouã ediţie a emisiunii Plasa de stele, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban si All Urban
Perioada 1 aprilie 2013