Din acest moment, compania multinationala Ferrero a ales Plus Advertising Group pentru adaptarea spoturilor sale pentru piata romaneasca, de altfel pentru tot cea ce presupune productie audio video.
Noul Creative Director Plus, Liviu Efrimov, a lansat ideea, cu o miscare fina in plan subtil, ca in relatia durabila cu dulcele client exista o usa deschisa si pentru activitati below the line.
Contul Ferrero va fi gestionat, cu delicatete, de Claudiu Buduruta, Client Service Director Plus.
Bucuresti, 12.06.2006
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...