Din acest moment, compania multinationala Ferrero a ales Plus Advertising Group pentru adaptarea spoturilor sale pentru piata romaneasca, de altfel pentru tot cea ce presupune productie audio video.
Noul Creative Director Plus, Liviu Efrimov, a lansat ideea, cu o miscare fina in plan subtil, ca in relatia durabila cu dulcele client exista o usa deschisa si pentru activitati below the line.
Contul Ferrero va fi gestionat, cu delicatete, de Claudiu Buduruta, Client Service Director Plus.
Bucuresti, 12.06.2006
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Zaga Brand, cea mai bună agenție PR Boutique din România în 2024
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dall...
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024
Pentru mai mult de un sfert dintre copiii din mediul rural familia nu își permite să le cumpere îmbr...
David Popovici, Amalia Enache și Mihai Morar au dat startul lucrărilor pentru casa celor 11 copii cu...
Vegeta susține tinerii pasionați de gust bun
Diesel dezvăluie campania Holiday 2024
“#GOGRAND” - Spotul publicitar al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland filmat în România