Teach Me 7, singura şcoală gratuită de publicitate pentru studenţi, un proiect marca Advice, dă drumul la înscrierile pentru workshop-urile dedicate industriei creative. Începând cu 20 februarie, studenţii pasionaţi de publicitate pot aplica completând un formular pe site-ul dedicat proiectului:www.teach-me.ro
Teach Me 7 va avea loc în perioada 12 – 23 martie şi va fi găzduit de către Cool Cat.
În faţa unor reprezentanţi de seamă din industria creativă, pregătiţi să împărtăşească din cunoştiinţele şi experienţa lor, şcoala de publicitate pune la bătaie anul acesta 30 de locuri pentru studenţi.
Teach Me 7 își doreşte să prezinte o gamă mai largă a ceea ce presupune industria creativă. Astfel, vor fi prezentate participanţilor aspecte și tehnici care îi vor ajuta pe aceştia să înţeleagă cum funcţionează o agenţie de publicitate şi domeniile care se află în strânsă legătură cu această industrie: de la departamentul de Client Service, la Creaţie, Strategie, Social Media şi Producţie Publicitară până la tehnici de Web Design.
Faþã de ediþiile precedente, ediþia din acest an vine cu workshop-uri noi: workshop-ul de Producþie Publicitarã, þinut de Lorand Balint ºi Alexandra Cantor, workshop-ul de Creaþie care te învaþã cum sã cochetezi cu Photoshop ºi sã înþelegi ce bagaj are în spare un Web Designer, þinut de Mircea Mocanu ºi Iashido, sau workshop-ul de Freelance Strategy, þinut de ªtefan Stroe.
“Am vrut să venim cu ceva nou. Faţă de anul trecut vedem o creştere la nivel de comunicare, acum cifrele se vânează în online”, completează Oana Dedu, Project Manager Teach Me 7.
“Vrem să oferim studenţilor o imagine din ce în ce mai clară prin diversitatea temelor pe care le punem în joc. Ne mişcăm cu viteza luminii, simţim nevoia să aflăm din ce în ce mai mult”, subliniază Oana Oniga, Project Manager Teach Me 7.
Conceptul creativ şi mesajul campaniei de promovare “Publicitatea la rezoluție maximă” a plecat de la insight-ul ca studenţii nu beneficiază în cadrul Facultăţilor de o imagine palpabilă a acestui domeniu. Aşa că, ei au nevoie de claritate şi calitate în noţiunile de advertising.
Pixel cu pixel, şcoala Teach Me te ajută să vezi lucrurile mai clar. Astfel participanţii vor trece prin toate departamentele unei agenţii de publicitate și prin toate etapele necesare creării unei campanii publicitare.
De 7 ani, Teach Me, continuă să fie singura școală gratuită dedicată studenţilor pasionaţi de publicitate și comunicare. Cu ajutorul Radio 21 şi Coca-Cola Hellenic, proiectul oferă participanţilor ocazia de a intra în contact cu agenţiile de publicitate şi cu specialişti în comunicare şi de a-şi transpune pasiunea pentru publicitate în proiecte îndrăzneţe.
{mosloadposition user9}